Samenvoegen FP-pakketten

DeletedUser10593

Guest
Beste allen,

Persoonlijk word ik gek van alle 2 5 en 10 fp paketten. Ik heb een simpel idee; namelijk het samenvoegen van 2,5 en 10 fp paketten tot 1 nieuw 100 fp pakket. Dit scheelt een hoop klikken om te doneren in iemands GG. En alle kleine pakketten die dankzij de Arc nu in ons inventaris zitten zijn weg.

Spreek hier onder uw steun uit!
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ben voor dit idee, maar dan wel ook een 50 fp mogelijkheid.
 

DeletedUser6877

Guest
Een idee mag toch opnieuw worden ingediend, bovendien is er nu de nieuwe omstandigheid dat er 100 fps uit de GE kunnen komen, alsmede 20 fps, ik vind dit reden genoeg om hier nog een keer een discussie over te voeren.
 

DeletedUser

Guest
Dat mag, na een jaar.
Die 100 FP krijg je in je FP balk, niet in je inventaris. Dat heeft hier dus niets mee te maken.
 

DeletedUser6877

Guest
Tsja toch zijn er veel meer fp in het spel gekomen, pakketjes van 20, 50 en 100 fp zijn makkelijker te storten, nu klik je je helemaal gek. Ik denk dat veel spelers dit zeer zullen waarderen.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn sinds de vorige keer niet ineens meer mogelijkheden gekomen om FP pakketten te verkrijgen. De situatie is dus ten opzichte van de vorige keer niet veranderd. En die poll is dus nog steeds geldig.
 

DeletedUser10111

Guest
Het is afgekeurd wegens niet 75% gehaald, verder kun je de discussie in de thread lezen.
 

DeletedUser6877

Guest
Pfff een beetje flexibiliteit, ik hoor steeds vaker spelers vragen om deze mogelijkheid, moeten we dan echt een jaar wachten totdat het idee opnieuw kan worden ingediend?
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar zo kun je elk idee beargumenteren: Wees flexibel. Nee. Dit zijn de regels, die zijn opgesteld om niet elke keer dezelfde discussie te hoeven voeren. En dat gaat hier dus ook niet gebeuren. Het idee is afgekeurd en dit topic zal daarom niet in behandeling genomen worden.
 
Bovenaan