Opgelost Sabotage

DeletedUser

Guest
Ik heb dit voor de update nog niet gemerkt, maar heb nu 2 spelers aangevallen en kreeg hierna niet de mogelijkheid om deze spelers te saboteren.

Is hier een reden voor?
 

DeletedUser

Guest
Soms dan is er niets om te saboteren. Je kan alleen iets saboteren als er net een productie af is. Maar als de speler de voorraden/geld/goederen al heeft opgehaald, is er niks om mee te nemen ;) Je kan wel later terugkomen, om dan alsnog iets te stelen zodra er wel iets te stelen is.

Is dat misschien het probleem?
 

DeletedUser275

Guest
3 mogelijk heden:
- er valt op dat moment niks te saboteren.
- je hebt al iets gesaboteerd
- je moet nog eens refreshen. Bij versie 0.10 wil die niet altijd werken.
 

DeletedUser

Guest
Heb enkele keren gerefreshed, maar wilde niet werken. De knop om te saboteren stond zelfs nergens, ook niet grijs zoals hij zou staan wanneer er niets gesaboteerd zou kunnen worden.

Heb dan even uitgelogd en een half uurtje later is het nu opgelost.

Mag dicht.
 

DeletedUser954

Guest
IK heb het zelfde probleem, alleen kan ik ook niet meer terug naar mijn dorpje. Ik blijf vastzitten in het dorpje waar ik niets kan plunderen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er geen problemen mee. Heb je wel al je cash en cookies verwijderd. Dan start alles ff nieuw op en kan hij miss de update beter verwerken. (ctr+shift+del)
 

DeletedUser

Guest
Je zou dit moeten kunnen oplossen door even je cookies & cache te verwijderen. Sowieso raden we aan om dat regelmatig eens te doen! :)
 

DeletedUser954

Guest
Ik doe dit meerdere keren per dag maar steeds zelfde resultaat. Zal wel aan mij liggen :) Ben niet meer de jongste.
 

DeletedUser

Guest
sinds de update kan ik na een overwinning kiezen uit motiveren of plunderen, beiden lichtgrijs :D
 

DeletedUser638

Guest
Bij Google Chrome heb ik hetzelfde probleem (wel kunnen motiveren en opknappen na een overwinning maar niet kunnen saboteren)
Met Internet Explorer heb ik dit dan weer niet.
Dat zal er wel aan liggen omdat ik IE alle geschiedenis steeds laat verwijderen na het afsluiten :)

Verder lukt het mij dan weer niet om met IE het Gildeforum te openen.
Ach, door dat wisselen tussen de browsers krijg ik ervaring met allebei ;)
 

DeletedUser

Guest
yep, had ik gelezen, maar werkte pas nadat ik de hele pc opnieuw had opgestart :eek:

onaangenaam neveneffect; opdrachtgever grivus weet niet meer dat ik aan de eisen van de opdracht heb voldaan,
niet reproduceerbaar.....dat wordt een 2e militair gebouw uit de HME-grond stampen... :eek:
 

DeletedUser

Guest
onaangenaam neveneffect; opdrachtgever grivus weet niet meer dat ik aan de eisen van de opdracht heb voldaan,
niet reproduceerbaar.....dat wordt een 2e militair gebouw uit de HME-grond stampen... :eek:

Volgens mij is dat vergelijkbaar met dit probleem. Zou je dit daar nog eens willen vermelden? Dan houden we het forum overzichtelijk en blijft dit topic bedoeld voor de problemen met sabotage;)
 
Bovenaan