Bevestigd Ruimte vrachtship forgepunten keren niet uit

DeletedUser12863

Guest
Ik heb een paar keer geobserveerd dat ik de forgepunten die ik na een onderhandeling heb gekregen niet krijg uitgekeerd naar de forgepunten balk. Enkele dagen geleden kreeg ik 2 x 200 forgepunten na een reeks onderhandelingen, maar toen ik terugkeerde naar de stad bleek er slechts 1 x 200 te zijn uitgekeerd. Zojuist gebeurt hetzelfde, na een reeks onderhandelingen kreeg ik volgens de popups 2 x 50 en 1 x 10 forgepunten. Bij terugkeer in de stad stonden er slechts 10 forgepunten in mijn balk. Behoorlijke teleurstelling dus. Ook na het herstarten van het spel zijn de gewonnen forgepunten niet bijgeschreven.

Ik heb hier een paar dagen terug al een ticket over aangemaakt en toen kreeg ik via support te horen dat ik volgens de logs slechts 1 x 200 forgepunten had gewonnen. Dus of het spel genereert soms valse popups die je blij maken met een dooie mus, of het spel geeft een beloning die vervolgens helemaal niet geregistreerd wordt. In either case... graag actie

Glen
 

Wildstorter

Actief lid
Je kan ook goederen winnen in die aantallen, dus kijk goed als je iets krijgt. Maak een screenshot en zet het dan hier neer.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er gaat soms inderdaad iets fout bij het tonen van de popups, je ziet ze soms een paar onderhandelingen later of iets dergelijks, in ieder geval ontvang je wel de beloningen die je hoort te krijgen, alleen het tonen van de popups gaat fout.
 

Markus

Actief lid
Er gaat soms inderdaad iets fout bij het tonen van de popups, je ziet ze soms een paar onderhandelingen later of iets dergelijks, in ieder geval ontvang je wel de beloningen die je hoort te krijgen, alleen het tonen van de popups gaat fout.

ehm, klant is koning, leones (en in foe zelfs letterlijk :p), dus als de popup zegt dat ik 200 fp heb gewonnen dan dient dit ook uitgekeerd te worden. ook al is de popup onterecht, zoals jij zegt.
 

DeletedUser9147

Guest
Is dit inmiddels opgelost? Ik heb na de laatste update nog geen pop-up gehad van een gewonnen prijs uit mijn rvs na een onderhandeling. Nu staat die pas op 31% of zo, dus statistisch is het mogelijk dat ik ook echt geen prijs heb gewonnen. Wel vervelend, ben elke keer benieuwd of ik wat win en nu weet ik het niet.
 
Bovenaan