Ruilhandel: dropdown list reset na klikken op "Aanbieding plaatsen"

DeletedUser1869

Guest
Het valt me op met ruilhandel, als je de goederen die je wilt ruilen heb geselecteerd en de hoeveelheden en je klikt op "Aanbieding plaatsen", zowel de geselecteerde goederen en hoeveelheden gereset worden naar "Kies een goed" en hoeveelheid 0. Stel ik wil 70 goud voor 70 honing ruilen, dan doe ik dat in batches van 10 stuks, aangezien de kans dat 7 mensen 10 stuks voor 10 stuks ruilen groter is dan 1 persoon 70 stuks wilt ruilen. Nu moet ik dus 7x goud en honing kiezen, en 7x voor beiden de hoeveelheid invullen. Ik heb een korte periode in december 2012 meegemaakt dat ik gewoon 7x op "Aanbieding plaatsen" kon klikken en er dus 7x 10 goud voor 10 honing geplaatst was. Dit vond ik een stuk efficiënter. Echter is dit vrij snel weer terug naar het oude gegaan. Is dit een bewuste keuze geweest, of was er kort sprake van een of andere bug die voor mij goed uitpakte? Ik lees altijd wel de updates door, maar kan me zo gauw niet herinneren dat dit voorbij is gekomen afgelopen maand.
 

DeletedUser2157

Guest
ik heb dit ook bemerkt, en zie inderdaad ook liever dat het weer terug wordt veranderd.
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk was het eigenlijk een fout, die we daarna hebben opgelost. Aangezien veel spelers dat eigenlijk een goede functie vonden, hebben we aan de devs gevraagd om dat terug in te voeren op zo'n manier dat het foutvrij is. Op die manier zijn jullie tevreden (met de functie an sich) en ook wij (want het is foutvrij). :)

Zoals Maarten hierboven aanhaalt wordt het gedeeltelijk terug ingevoerd met 0.24. De echte, volledige implementatie komt er met 0.25.
 

DeletedUser2835

Guest
Viel me ook op inderdaad, haha, ben blij dat het terug is! dank.
 
Bovenaan