Rivaal - Antiquair alternatief

Hoppa1

Nieuw lid
Goede avond,

Een klein uurtje geleden ben ik met frisse moed een nieuwe rivaal gestart. Echter ben ik op een punt aangekomen waar het voor mij onmogelijk is om de voortgang door te zetten.

Er is namelijk iets heel erg mis bij quest 18. De mogelijkheid ontbreekt hier om door te spelen waarbij er in elk ander evenement een optie gegeven wordt om alsnog door te kunnen. Momenteel is er namelijk spraken van tijdperkdiscriminatie, het is onmogelijk om voor de VroegeMiddelEeuwen een Antiquair te bezitten, en het voltooien van de Antiquair is de enige mogelijkheid om door te kunnen met de rivaal.

Graag zie ik (en naar verwachting al mijn trouwe buren) een alternatieve opdracht zodat wij verder kunnen met de quests van de rivaal.
Indien een alternatieve opdracht geen mogelijkheid is, zou ik voorstellen de antiquair voor iedereen beschikbaar te maken zodat er geen sprake meer is van tijdperkdiscriminatie.

Aangezien er nog maar 1,5 dag open staat voor het voltooien van de Rivaal is er Spoed bij geboden. Als trouw lid (bewust gekozen voor ijzertijd) dat meerdermaals per dag FOE bezoekt hoop (en verwacht) ik hier een snelle oplossing voor, zodat ook ik en mijn buren van het volledige event kunnen meegenieten.


Met vriendelijke groet,

Hoppa1 (Wereld D)
 

Bijlagen

  • IMG_7183.jpeg
    IMG_7183.jpeg
    182,9 KB · Weergaven: 18

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ons doel is dat spelers vooruitgang boeken in het spel en daardoor dit soort missies zullen kunnen voltooien, het blijven zitten in lagere tijdperken wordt wat dat betreft dus niet direct door ons ondersteund.

We zullen de feedback doorgeven, maar in ieder geval voor deze uitdaging zullen we niets kunnen betekenen.
 
Bovenaan