Regels

DeletedUser

Guest
In de regels staat dat je niet met meerdere personen op een account mag spelen. Mag ik vragen hoe jullie dat achterhalen?
 

DeletedUser

Guest
De beheerders kunnen zien met welk IP adres je inlogd. Als die IP adressen vaak van elkaar verschillen kan de conclusie getrokken worden dat er vanaf meerdere locaties in wordt gelogd, oftewel meerdere personen.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel vanaf school, vader, moeder en opa&oma. Dit kan dus niet zonder dat moderators gaan vermoeden dat ik samen met iemand speel?
 

DeletedUser

Guest
Ik speel vanaf school, vader, moeder en opa&oma. Dit kan dus niet zonder dat moderators gaan vermoeden dat ik samen met iemand speel?

waarschijnlijk niet, en Als je gebannen word kun je hier op het forum een tegenspraak indienen:D
 

DeletedUser

Guest
Ik speel vanaf school, vader, moeder en opa&oma. Dit kan dus niet zonder dat moderators gaan vermoeden dat ik samen met iemand speel?
Je kan overal spelen waar je wilt, de software is geavanceerd genoeg om dat te herkennen. Wat echter verdacht begint te worden als je inlogd in rotterdam, uitlogd en vijf minuten later inlogd in amsterdam.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
waarschijnlijk niet, en Als je gebannen word kun je hier op het forum een tegenspraak indienen:D

Het tegenspraak onderdeel onderaan het forum is alleen voor waarschuwingen en berispingen op het forum.
 

DeletedUser

Guest
Hier mag denk ik een slotje op want de vraag is beantwoord
 

DeletedUser

Guest
Ezra, als je geen gedoe wil met je ban aanvechten kun je het beste van tevoren melden vanaf waar je speelt, dan wordt daar rekening mee gehouden.
 

DeletedUser

Guest
Het tegenspraak onderdeel onderaan het forum is alleen voor waarschuwingen en berispingen op het forum.
Wat ik van Ben heb begrepen is het ook voor blokeringen.

Dus niels niet oordelen als je niet weet waar je het over hebt en spekiej je hebt gewoon gelijk hoor ^^

Hier mag denk ik een slotje op want de vraag is beantwoord
en bye the way dat bepaald de TS
 
Bovenaan