Reeds geplaatste gebouwen in inventaris bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben een mooi inventaris, wat ik echt mis is dat ik gebouwen die ik al gebouwd heb in een inventaris op kan slaan. Dan hoef ik ze niet te verkopen (al zou het mooi zijn dat deze optie er ook bij zit, vanuit het inventarismenu) en kan ik bijvoorbeeld makkelijk opnieuw mijn ruimte indelen, gebouwen bewaren om tijdelijk bijvoorbeeld inwoners vrij te spelen of tevredenheid te creëren, zonder dat ik het gebouw direct kwijt ben. Dit zou een mooie toevoeging zijn aan het spel!
 

DeletedUser4704

Guest
dat brengt de moeilijkheid van verbouwen enorm omlaag. Een beetje moeilijkheid mag er van mij wel zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een super idee, wat vaker is voorgesteld, alleen ik denk dat het moeilijker moet,
Stel een maximum van 5 woningen, je kan dus maximaal 5 woningen hier opslaan, en de benodigde tevredenheid voor deze 5 moet je ook gewoon geven, je krijgt er geen productie van, verder krijg je wel inwoners, en moet je de tevredenheid wel geven voor de gebouwen, je mag een gebouw maximaal 2maal voor maximaal 24uur opslaan,

Deze verhoudingen lijken mij het beste, aangezien het alleen voor een verbouwing gebruikt zal horen te worden.
en ik denk dat het voor alle gebouwen zou moeten zijn, behalve je Grootse Gebouwen,deze kan je niet 'even' weg zetten, dit omdat je dan gemeen kan zijn voor mensen die druk bezig zijn voor een blauwdruk, en je dan kan zorgen dat één persoon die krijgt,


Op die manier lijkt het mij stukke beter
 

DeletedUser4704

Guest
we worden het niet eens tigertjheu das ook niet erg.

maar een gemotiveerd gebouw of opgeknapt gebouw van een weg halen, dus in dit geval in die tijdelijke inventaris zetten behoud de motivatie of opknap niet. Dat is nu ook zo dus dat moet er in blijven.

Verder vind ik het juist goed dat je de boel moet slopen en herbouwen ipv gebouwen tijdelijk ff in het inventaris om wat ruimte te hebben.
 

DeletedUser

Guest
zodra ik wil gaan verbouwen zorg ik voor een kleine ruimte over, en ik kijk altijd eerst bij de simulator, maar om het tijdelijk weg te kunnen zetten maakt het net iets moeilijker, maar het kan niet altijd, en je hebt er niets aan verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan