Opgelost Quest Tevredenheid

DeletedUser163

Guest
Hoy,

ik krijg de quest om mijn inwoners naar 600 tevredenheid te brengen.
ik heb 2 triomfbogen geplaatst en mijn tevredenheid in de quest is hetzelfde gebleven.
is dat normaal? een triomfboog geeft normaal + 190 tevredenheid.
 

DeletedUser163

Guest
ja, en ben ondertussen al terug 2 keer opnieuw ingelogd.
maar nog altijd hetzelfde.
Het zijn cultuurgebouwen deze telt hij niet, bij decoraties komen de punten er wel bij
 

DeletedUser163

Guest
alles geprobeerd, zelfs een ander browser waar ik normaal geen FEO op speel. Geen verandering in de quest en blijft op 29/600 staan.
Ik heb ook het gevoel dat het een fout/bug is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je zeker weet dat jijzelf niet iets fout doet, raad ik je aan een supportticket in te dienen. Die kunnen het wel nakijken.
 

DeletedUser163

Guest
ik veronderstel dat ik hier alles in orde heb maar je weet het nooit, ik heb nog weinig problemen gehad, buiten de gekende bugs.
waar vind ik het supportticket?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit even in de bug-sector geplaatst aangezien het toch wel een bug lijkt. Kan je het antwoord misschien ook laten weten?
 

DeletedUser

Guest
zijn ze aangesloten aan een weg?
triomfbogen moeten aan gesloten zijn met een weg
 

DeletedUser515

Guest
zijn ze aangesloten aan een weg?
triomfbogen moeten aan gesloten zijn met een weg

Klopt dat de triomfbogen aan n weg moeten liggen maar als dat niet zo is zie je er n verbroken schakels boven staan en dat komt dan ook links in het beeld te staan.
daar kan je dan weer lezen wat je fout doet
 

DeletedUser163

Guest
ja, ze zijn aangesloten met een weg, alle cultuurgebouwen moeten een weg hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dit is misschien een laat antwoord, maar volgens mij heb je gewoon simpelweg de quest verkeerd begrepen, ik herinner me alleszins dat ik een quest had waar ik de POPULATIE en niet de tevredenheid naar 600 moet halen, kijk eens hoeveel vrije inwoners je hebt, als dat evenveel is als de voortgang is de quest is je probleem opgelost :D (vrije inwoners, niet totale he)
 

DeletedUser163

Guest
Nope, het zijn niet de inwoners want ik heb een bloemenperkje van 29 tevredenheid geplaatst en die is wel meegerekend, daarom dat ik nu 29/600 tevredenheid voor die quest heb. Nadien heb ik dan die 2 triombogen geplaatst maar die zijn er niet bijgeteld. Ik wacht nog maar effe af hoe die quest zich verder zal gedragen na de update. Misschien is die dan toch bijgewerkt, en als ik dan weer plaats heb zet ik wel een paar bogen erbij zodat die quest ten einde is.

Bekijk bijlage 158
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser163

Guest
ik heb niks speciaals gedaan maar die quest is ineens in orde.
volgens mij heeft het met de update te maken.
 

DeletedUser

Guest
ik heb niks speciaals gedaan maar die quest is ineens in orde.
volgens mij heeft het met de update te maken.

Er zou nog geen update geweest moeten zijn :) Misschien dat de tevredenheid vertraagd is bijgeteld...
 
Bovenaan