PVP, Tijden en spelers: Waar speel ik?

DeletedUser

Guest
Hoi,

Als je in je Aanval enkel Bronstijd manschappen hebt. En je hebt in je verdediging enkel ijzertijd manschappen:

Speel je dan mee in de Brons of Ijzertijd toren?

En kun je als je eenmaal in de ijzertijd toren hebt gespeeld nog terug in de Brons toren spelen? Door bv enkel Brons manschappen in je aanval te zetten?
 

Seconddream

Actief lid
Als je aanvalt tellen je eenheden dus als je bronstijd eenheden gebruikt dan doe je met dat toernooi mee.
Ook als je in het koloniale tijdperk zit en je gebruikt alleen bronstijd eenheden dan doe je dus met dat toernooi mee.
 

DeletedUser

Guest
Nog een kleine toevoeging hierop. Als je verdedigt en je wint, ga je geen PvP punten krijgen. Je krijgt enkel PvP punten als je aanvalt en wint.
 

DeletedUser

Guest
Nog een kleine toevoeging hierop. Als je verdedigt en je wint, ga je geen PvP punten krijgen. Je krijgt enkel PvP punten als je aanvalt en wint.


Die was duidelijk inderdaad. Mij ging het erom of je in meerdere torens tegelijk mee kunt doen.
Dus stel je houd je Brons troepen en je hebt daarnaast Ijzer troepen, dan kun je die telkens omruilen in je Aanval en dus in 2 torens tegelijk meevechten.
30 medailles per week is namelijk wel leuk.

Ruimte te kort zal het probleem worden....
 

DeletedUser

Guest
Het voorbeeld wat je aanhaalt, kan inderdaad. In feite kan je zelfs met 6 tornooien meedoen :)
 

DeletedUser

Guest
In feite kan het, maar het is bijna onmogelijk doordat je veel ruimte nodig hebt, en enkel spelen met wat slingeraars is ook niet echt handig.
 

DeletedUser

Guest
bijna onmogelijk? valt mee. ik kan aan alle toernooien meedoen.
 
Bovenaan