PvP Punten verdediging

DeletedUser8940

Guest
Als ik door mijn buren wordt aangevallen, krijgt hij/zij punten voor PvP als hij/zij wint.... Logisch....

Maar is het niet mogelijk om als hij/zij verliest, dat dan de verdediger de punten voor het PvP krijgt. Zo is het neerzetten van een hele goede verdediging nog interessanter en kan het ook nog wat opleveren.
 

DeletedUser

Guest
Als ik door mijn buren wordt aangevallen, krijgt hij/zij punten voor PvP als hij/zij wint.... Logisch....

Maar is het niet mogelijk om als hij/zij verliest, dat dan de verdediger de punten voor het PvP krijgt. Zo is het neerzetten van een hele goede verdediging nog interessanter en kan het ook nog wat opleveren.

Vreemd dat toen je zocht of dit al eerder was voorgesteld je het niet tegen kwam. Je bent toch echt al de zoveelste.
 

DeletedUser8940

Guest
Vreemd dat toen je zocht of dit al eerder was voorgesteld je het niet tegen kwam. Je bent toch echt al de zoveelste.

inderdaad niet kunnen vinden... .Maar nog vreemder dat dit nog nooit is ingevoerd... kan namelijk nog steeds geen goed argument vinden/bedenken om dit niet in te voeren.
 

DeletedUser1072

Guest
inderdaad niet kunnen vinden... .Maar nog vreemder dat dit nog nooit is ingevoerd... kan namelijk nog steeds geen goed argument vinden/bedenken om dit niet in te voeren.

Goede reden: Je doet niks
 

DeletedUser8940

Guest
Goede reden: Je doet niks

Ja... dat is een goede reden.... aangezien je ook van alles kunt doen.... NOT

Enige wat ik kan doen is een leger neerzetten..... Verder wordt mij geen mogelijkheid gegeven om actief te verdedigen tegen een aanval, dus bovengestelde reden is geen goede reden.....
Op dit moment heeft het helemaal geen zin om ook maar enige verdedeging neer te zetten, want je buur krijgt punten voor zijn PvP als hij wint en mocht hij verliezen/terug trekken, dan krijgt hij niets, maar het kost hem ook bijna niets (misschien een paar legers gewond, maar that's it)..... En wat krijg ik ervoor 0,0.
Nu kun je beter 2 speermannen neerzetten, dan heeft de buur +/- 200 puntjes, maar is dan tenminste nog in te halen in PvP-toren.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser8940

Guest



Mijn complimenten.... Ik had ze niet gevonden.... Ben bijna een jaar terug gegaan om te kijken of er zoiets al was voorgesteld, maar niets gevonden..... Dank je wel voor de links... weer interessant leesvoer..... Maar ik blijf van mening dat de excuses die worden opgevoerd (je doet niets) wel heel erg zwak is (met zo'n antwoord kan ik 90% van alle voorstellen de grond in boren namelijk) en dat dit zeker iets is, waar de wijze mensen maar eens echt over na moeten denken....... Zie sommige voorstellen al 3 jaar terug gaan.... dus misschien eens tijd voor heroverweging.
 

DeletedUser

Guest
Heroverweging kan natuurlijk altijd, maar dan zal je ook even met een oplossing voor de puntenverdeling bij verdedigen in GvG moeten komen.

Tevens, wat doe je er aan dat de vedediger geen eenheden kan verliezen en hoe gaat het met terugtrekken?
 

DeletedUser275

Guest
Mijn complimenten.... Ik had ze niet gevonden.... Ben bijna een jaar terug gegaan om te kijken of er zoiets al was voorgesteld, maar niets gevonden..... Dank je wel voor de links... weer interessant leesvoer..... Maar ik blijf van mening dat de excuses die worden opgevoerd (je doet niets) wel heel erg zwak is (met zo'n antwoord kan ik 90% van alle voorstellen de grond in boren namelijk) en dat dit zeker iets is, waar de wijze mensen maar eens echt over na moeten denken....... Zie sommige voorstellen al 3 jaar terug gaan.... dus misschien eens tijd voor heroverweging.
3 jaar geleden kan dit nog niet voorgesteld zijn, want het spel bestaat nog maar 3 jaar.
In het begin kreeg de verdediger wel punten als hij won, maar dat hebben ze afgeschaft.
Ik weet niet meer waarom, maar dit voorstel maakt dus geen enkele kans.
 

DeletedUser1072

Guest
Ja... dat is een goede reden.... aangezien je ook van alles kunt doen.... NOT

Enige wat ik kan doen is een leger neerzetten..... Verder wordt mij geen mogelijkheid gegeven om actief te verdedigen tegen een aanval, dus bovengestelde reden is geen goede reden.....
Op dit moment heeft het helemaal geen zin om ook maar enige verdedeging neer te zetten, want je buur krijgt punten voor zijn PvP als hij wint en mocht hij verliezen/terug trekken, dan krijgt hij niets, maar het kost hem ook bijna niets (misschien een paar legers gewond, maar that's it)..... En wat krijg ik ervoor 0,0.
Nu kun je beter 2 speermannen neerzetten, dan heeft de buur +/- 200 puntjes, maar is dan tenminste nog in te halen in PvP-toren.

Nou en dat je sws niks kan doen. Je doet niks en je hoort geen punten te krijgen voor iets dat je niet zelf doet. Om mijn punt slecht te noemen omdat je niks kan doen is belachelijk want daar gaat mijn punt niet om. Mijn punt is dat je niets hoort te krijgen voor iets dat je niet doet. Wat jij zegt is dat je de kans moet krijgen om actief te verdedigen, dus ga daar voor vechten dan. Tot die tijd blijft mijn punt gewoon staan.
Ben het overigens wel eens dat als je actief kan verdedigen dat je punten hoort te krijgen als je dat doet hoor ;)
 

DeletedUser5968

Guest
Beste hjk1979

Ik keur dit idee af om de volgende redenen: er is geen sprake van controle van jouw kant uit daar de computer namens jou speelt. een volwaardige verdediging beloont voldoende door een kans te bieden dat je aanvaller verliest en daarmee je goederen / voorraden / munten beschermt. En jij verliest niks aan manschappen of gezondheid, de aanvaller heeft hier wel kans op. Daarom is het in alle redelijkheid niet acceptabel dat de passieve verdediger (de computer) beloning ontvangt (de speler in dit geval) voor iets dat de speler niet zelf heeft verworven. Dat de aanvaller beloont wordt voor zijn inzet is logisch en dus aanvaardbaar.

Groet Gaelwyn
 
Bovenaan