productie verdubbelen

DeletedUser

Guest
hey ik heb mijn productie van mijn hutten verdubbelt met aangekochte diamanten eerst ging het goed en nu staan ze plots terug op 6 inplaats van 12
kan hier naar gekeken worden ?

mvg koen74
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je na het ophalen van de productie ? Verdubbeling van productie met diamanten of door gemotiveerd te worden werkt alleen voor de productie van dat moment.

persoonlijk lijkt het gebruiken van diamanten voor hutten nogal inefficient
 

DeletedUser

Guest
ow ok dat is dus maar eenmalig ??
slechte zaak dan ... en duur spel op die manier
denk dat ze meer geld kunnen binnen halen als die productie verdubbeling dan blijft
ik blijf het jammer vinden dat ze zulke spelen zo kapot maken zo is lords ook naar de ondergrond gegaan
 

DeletedUser

Guest
Mijn ervaring is dat zeker in het begin je geen productieverdubelling met diamanten nodig hebt je kan het ook voor elkaar krijgen door bij een gilde te gaan, gildeleden steunen elkaar als het goed is door elkaar ongeveer iedere dag te motiveren/opknappen.
Ikzelf heb wel diamanten gekocht om cultuur gebouwen, productie gebouwen en een paar uitbreidingen te kopen en zit nu op beide werelden in de Late Middeleeuwen. Met vrij weinig geld kan je je mogelijkheden flink vergroten, start gratis en als je merkt dat je iets tekort komt kan je bv een amfitheater en bakker kopen waardoor je sneller vooruit kom.
 
Bovenaan