productie tijdbonus in de taveerne

bonke35

Actief lid
eigenlijk mis ik de optie om je productie met bv een uur te verkorten in de taveerne
en dan heb ik het over de standaard 24 uurs producties in bv je kennisaltaren, wensputten enzz
zo kun je ervoor zorgen dat je elke dag kunt innen als je de tijd een beetje in de gaten houd :)
nu stapelen de zilverstukken zich een beetje op
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij niet de bedoeling dat je nog sneller fp's kan produceren.
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat het opsparen van dat Taveernezilver uiteindelijk loont als er uitbreidingsmogelijkheden op de Taveerne worden ontwikkeld en daarmee hopelijk op het Taveernewinkelassortiment.
Ik spaar het zilver maar hoofdzakelijk.
Soms gebruik ik een aanvalsboost.
Heel soms een bonus voor voorraden of munten maar meer omdat het kan dan dat ik het echt nodig heb.
De rest van de Taveerne opties hebben mijn interesse niet echt.
 

bonke35

Actief lid
Het lijkt mij niet de bedoeling dat je nog sneller fp's kan produceren.
als je zo denkt dan kan de hele taveerne er wel uit want je ruilt ook voor extra % munten en voorraden enzz
je ruilt taveerne zilver om voor wat extra tijd, dus zo'n ramp zal het niet zijn. het hele spel bestaat uit ruilen :)
het voordeel van een uurtje minder is dat als je sávonds om 11 uur je bed ingaat je niet nog bv een kwartier hoeft te wachten tot je je kennisaltaren enz kan innen.je ruilt dan wat tafelzilver om voor een uurtje korter
een uurtje korter zou dan misschien 8000 tafelzilver gaan kosten :)
 

DeletedUser10111

Guest
Ik vind het best een aardig idee, soms vergeet ik op tijd te innen, en hiermee zou ik dan het gebouw weer een stukje terug kunnen zetten.
 
Bovenaan