Geen Bug probleem bij onderzoek

DeletedUser

Guest
Ik zit op het moment nogal vast met mijn onderzoek, ik kan geen onderzoeken vrijspelen omdat ik daar niet de juiste goederen (verf, marmer en wijn) heb. hierdoor kan ik geen nieuwe onderzoeken vrijspelen en ook geen forgepunten in het volgende onderzoek stoppen omdat ik daar niet de juiste onderzoeken heb, kortom ik word nu eigenlijk wel gedwongen om diamanten te kopen.

gr HeavenlyWillow
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je een bepaald goed benodigt voor een onderzoek, dan kan je het betreffende gebouw altijd bouwen. Het kan even duren voordat je de benodigde goederen hebt, maar je hebt hier zeker geen diamanten voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog geen toegang tot die goederen dus moet ik die provincien eerst veroveren wat moeilijk gaat met verouderde tech.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan de betreffende gebouwen als het goed is gewoon bouwen, je hoeft daarvoor geen provencie te hebben veroverd.
 

DeletedUser

Guest
ik kan ze bouwen maar ik kan dan niet produceren want, ik heb daarvoor de ruwe grondstoffen van veroverde provincies nodig wat ik niet heb.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Die heb je niet nodig, dat verhoogt de productie, maar je kan zonder nog gewoon produceren.
 

DeletedUser

Guest
Als je zo'n sector veroverd heb dan produceer je als het goed is 5x zo snel.
Voor de rest heb je ook nog de mogelijkheid om te handelen.
 

DeletedUser

Guest
Als je zo'n sector veroverd heb dan produceer je als het goed is 5x zo snel.
Voor de rest heb je ook nog de mogelijkheid om te handelen.

Dit klopt
normaal produceer je 1 goed(eren) per 4 uur.
Als je een provincie veroverd met bijv: bloem word de productie van verf x5 gedaan en produceer je dus 5 verf in 4 uur:)
 

DeletedUser

Guest
Ik had dit probleem ook, maar ik heb zelf een gedeelte geproduceerd en de rest ging bij mij prima via handelen zolang je maar een deal maakt die voor de ander voordelig is.
Zo had ik binnen 2 dagen de benodigde goederen
 
Bovenaan