Polls/Enquêtes

DeletedUser

Guest
Er is iets waar ik zo nu en dan tegen aan loop: Namelijk het feit dat je soms mensen hun mening wilt weten (bij het discussieforum en het serieuze praatforum bijvoorbeeld) en dan kan het soms heel handig zijn om een Poll/Enquête kan toevoegen. Ik weet van de TribalWars- en de Grepolisfora dat dit mogelijk is, zou het hier ook kunnen worden ingevoerd?
 

DeletedUser

Guest
Het is voor gewone spelers niet mogelijk om een poll/enquete toe te voegen aan een topic. Als je daadwerkelijk denkt dat een poll een nuttige toevoeging is aan het topic, dan kun je altijd een forummoderator contacteren en vragen of hij/zij een poll wilt toevoegen aan je topic. Je kan hiervoor eventueel het driehoekje 'Rapporteer bericht' gebruiken, maar een forum-PM volstaat ook :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Ook op grepolis en tw is het niet mogelijk om ZELF een peiling toe te voegen. Gewoon pm naar Snicksie of iemand anders ;)
 

DeletedUser

Guest
Van TW kan ik het me zeker herinneren dat ook de gewone spelers polls konden toevoegen... maar oke, dan niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ach ja. Het forum van TW ken ik niet zo goed. Maar goed ;)
 

DeletedUser

Guest
het TW forum heeft veel veranderingen doorgemaakt.
Zo'n 4 jaar geleden konden spelers zelf polls aanmaken. Dat heeft er echter een tijdje uitgelegen, samen met wat andere zaken. Daarna is het, na meerdere klachten, weer teruggekeerd.

Maargoed, ik ga weer offtopic:eek:
 

DeletedUser

Guest
Enquêtes toevoegen is een recht dat ik liever niet aan elke speler geef. Binnenkort lopen we dan misschien rond met in elk onderwerp een enquête. Dat kan dan ook weer niet de bedoeling zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
Enquêtes toevoegen is een recht dat ik liever niet aan elke speler geef. Binnenkort lopen we dan misschien rond met in elk onderwerp een enquête. Dat kan dan ook weer niet de bedoeling zijn. :)

Zeer begrijpelijk. Nu springt het er meteen uit als er een enqu☺te is, maar als iedereen er straks een kan plaatsen heb je kans (hoeft niet altijd) dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik vind toch dat als je als speler een serieuze poll wilt plaatsen over politiek, kernenergie, smartphones of welk ander thema we daar ook aan het bespreken zijn dat dat gewoon moet kunnen. En als er polls komen die nergens op slaan kunnen die altijd verwijderd worden.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik vind toch dat als je als speler een serieuze poll wilt plaatsen over politiek, kernenergie, smartphones of welk ander thema we daar ook aan het bespreken zijn dat dat gewoon moet kunnen. En als er polls komen die nergens op slaan kunnen die altijd verwijderd worden.

Ik denk dat moderators dat graag voor je willen doen. Bij ons op The West is het gewoon vragen in het topic en, als de betreffende moderator daar neit op reageert, een PM sturen naar die mod. Het is voor moderators een kleine moeite en het scheelt veel onzin. :)
 
Bovenaan