Duplicaat Plunderen

DeletedUser

Guest
Ik val een speler aan ik dood zijn troepen(eenheden) oke ben vanplan hem te plunderen 1 gebouw dus maar nu is het probleem elke keer nadat ik zijn troepen dood en dan zo die kader met linkse kant eigen leger en rechtse kan vijandelijke leger als ik dan daar op ok klik dan kom ik op zijn dorp ik wil op sabotage plunderen klikken maar dan komt er steeds sorry er is een interne fout opgedreden en ik krijg het elke keer:(
 

DeletedUser275

Guest
Ik heb dat enkel bij spelers die maar 0 punten hebben. Bij de rest krijg ik geen interne fout.
 

DeletedUser

Guest
Die val ik ook aan maar wrm dan die interne fout je kan toch plunderen de meeste denk alle hebben toch een hut
 

DeletedUser275

Guest
Gebouwen die geroofd worden zijn dan eigenlijk ook kapot. De speler moet die gebouwen terug herstellen.
Bij inactieve spelers gebeurt dat niet en uiteindelijk valt er daar dan ook niks meer te roven omdat er nog alleen maar kapotte gebouwen zijn.
Ik denk dat je die interne fout krijgt bij die spelers omdat zij nog niet op hun account zijn geweest en het dus eigenlijk nog niet bestaat.
 

DeletedUser

Guest
Gebouwen die geroofd worden zijn dan eigenlijk ook kapot. De speler moet die gebouwen terug herstellen.
Bij inactieve spelers gebeurt dat niet en uiteindelijk valt er daar dan ook niks meer te roven omdat er nog alleen maar kapotte gebouwen zijn.
Ik denk dat je die interne fout krijgt bij die spelers omdat zij nog niet op hun account zijn geweest en het dus eigenlijk nog niet bestaat.

Alleen de goederen zijner niet meer, het gebouw hoeft niet herbouwt te worden.

@Robert: welke browser gebruik je? het is algemeen bekend dat de ene browser meer problemen geeft dan de ander.
Tot nu toe kun je het beste Opera of google chrome gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Als een gebouw geroofd wordt zal een speler eerst weer de productie opnieuw op moeten starten, ook bij de goud producerende gebouwen al huizen. Maar inactieve spelers doen dat niet, dus uiteindelijk zal elk gebouw een keer geroofd worden en is er vervolgens niks meer te halen omdat de productie niet opnieuw gestart wordt. Daarom geeft hij dus een interne fout omdat er niks meer te halen is ;)
 

DeletedUser814

Guest
Ik krijg ook wel eens die melding, maar dan keer ik later terug en kan ik alsnog gebruik maken van sabotage-knop :)
Goed de spelersnaam onthouden.
 

DeletedUser

Guest
sinds een aantal dagen heb ik dat bij iedere plundering! bloed irritant maar goed om te lezen dat anderen dat ook hebben
 

DeletedUser

Guest
ja. maakt niet uit of ik de nummer 3 aanpak of de nummer 20...bij iedere speler hetzelfde helaas....
 

DeletedUser

Guest
ja. maakt niet uit of ik de nummer 3 aanpak of de nummer 20...bij iedere speler hetzelfde helaas....

Heb je al eens geprobeerd eerst je cachegeheugen te wissen, dit wil wel eens helpen.
Want het lijkt me niet dat alle spelers in je server niets meer te plunderen hebben.
 
Bovenaan