Picturemania 2023 - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie je vragen etc. kwijt over de wedstrijd
>>Picturemania<<
LET OP! Geen antwoorden hier plaatsen voordat de wedstrijdleiding winnaars en oplossing bekend heeft gemaakt.

Veel plezier met de wedstrijd :)
 
Ik zal geen reactie posten omdat ik de gebouwen nog niet zó goed ken, maar ik kan wel zeggen dat ik niet 'eventjes' er naar kijk als ik de technologie ontgrendel. Ik heb mijn stad juist zo gebouwd dat ik hem mooi vind, dus ik heb er ook plezier van om zo nu en dan naar de animaties e.d. te kijken. Enige wat ik leuk zou vinden is af en toe eens een nieuw incident. Maar de vormgeving vind ik erg leuk om naar te kijken.
 
Oh wow, die voorlaatste is echt misleidend. Die zou ik nooit gevonden hebben als ik de eerste letter al niet wist. o_O


Ik zal geen reactie posten omdat ik de gebouwen nog niet zó goed ken, maar ik kan wel zeggen dat ik niet 'eventjes' er naar kijk als ik de technologie ontgrendel. Ik heb mijn stad juist zo gebouwd dat ik hem mooi vind, dus ik heb er ook plezier van om zo nu en dan naar de animaties e.d. te kijken. Enige wat ik leuk zou vinden is af en toe eens een nieuw incident. Maar de vormgeving vind ik erg leuk om naar te kijken.
Jup, sommige zijn echt prachtig. Ik neem een screenshot van mijn stad in elk tijdperk omdat ik het anders zo jammer vind om alles af te breken :D
 
Een kleine tip. Je kunt alle gebouwen vinden op de FoE Wiki :)
Weet ik, maar ik speel nu in de Late Middeleeuwen. Het gaat me dagen kosten om al die moderne gebouwen door te spitten, aangezien ik die nauwelijks ken. :) Het idee vind ik wel heel leuk, dit spel is überhaupt soms als een vissenkom; gewoon er naar kijken is al ontspannen. ;-)
 

Debby77

Nieuw lid
YAY !!! Superblij met de diamantjes. Moet zeggen dat het geen simpele opdracht was maar vond het erg leuk om te doen.
 
Bovenaan