Paruuch

DeletedUser

Guest
Is er iemand die paruuch al heeft ik probeer ze over te nemen maar het lukt steeds niet ik heb nog maar 1 stukje.
Als iemand hem heeft kan diegene dan mij vertellen met welke troepen hij hem aanviel
 

DeletedUser

Guest
Nog niet geprobeerd, maar heeft voor mij ook niet echt prioriteit omdat ik eerst meer wil onderzoeken. Dat overnemen van die stukjes land kan altijd nog.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet nog 1 gedeelte hier, die met die 2 katapult dingen
 

DeletedUser

Guest
hoe heb je die andere overgenomen? ik moet nog maar 2 delen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Meestal 3 slingers en 5 gewone speermannen of met een krijger erbij
 

DeletedUser

Guest
De vijand bij mij heeft zelfs geen katapulten in Paruuch, in de vorige provincie was er wel een sector met twee katapulten maar hier in Paruuch niet, toch bij mij niet.

Ik heb in Paruuch al twee sectoren. Eén heb ik bekomen via handel, andere heb ik ingenomen met mijn leger.
 

DeletedUser

Guest
Kan ook, maar dan vind ik die heavy armor gasten heel vervelend. Daar zijn slingeraars best wel handig tegen. Heb jij er al wat veroverd?
 

DeletedUser

Guest
ik heb hem al, zelfs voor het mijn opdracht was,
gewoon aanvallen met 5/6 speer en 2/3 slingers.. en een beetje tactisch spelen natuurlijk;)
maak gebruik van de bosjes, en maak de troepen van de vijand 1 voor 1 af, zodat ze hooguit 1 of2 x kunnen aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, die Legionairs zijn vervelend. Die halen in één slag 7 blokjes van het leven van je speerman af, terwijl jij er met 1 slag vaak maar 2 bij hen afhaalt. Nu ja, zijn natuurlijk ook al eenheden van het ijzertijdperk.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat dus irritant met die katapult dingen die overal vandaan kunnen aanvallen, waardoor ik niet kan afwachten.
 

DeletedUser

Guest
Slingers zijn idd heel handig, maar zijn ook duurder en duren langer om te produceren dan speermannen. De vijand is trouwens ook niet dom en dus gaat die zo snel mogelijk uw slingers uitschakelen, vooral boogschutters lijken populair om slingers mee aan te vallen, en na zo één aanval hebben die nog maar 2 blokjes over. Ze goed beschermen is dus de boodschap... Ook als je je slingers omsingelt met speermannen probeert de vijand door die linie te breken.
 

DeletedUser

Guest
Slingers zijn idd heel handig, maar zijn ook duurder en duren langer om te produceren dan speermannen. De vijand is trouwens ook niet dom en dus gaat die zo snel mogelijk uw slingers uitschakelen, vooral boogschutters lijken populair om slingers mee aan te vallen, en na zo één aanval hebben die nog maar 2 blokjes over. Ze goed beschermen is dus de boodschap... Ook als je je slingers omsingelt met speermannen probeert de vijand door die linie te breken.

dat klopt de vijand probeert altijd eerst je slingers aan te vallen, ook je paardjes zijn snel aan de beurt.
het beste (vind ik) kun je 3 slingers tegelijk inzetten tegen die romeinen, 3 achter elkaar overleven ze niet, waardoor er gelijk een stuk minder schade word gedaan tegen je speermannetjes
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, dat met die slingers ging harstikke goed!
Ik zat ook in de knel met dit landje.

(Normaal probeerde ik die Blijdes met ruiters gauw uit te schakelen, maar dat werkte niet)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, dat met die slingers ging harstikke goed!
Ik zat ook in de knel met dit landje.

(Normaal probeerde ik die Blijdes met ruiters gauw uit te schakelen, maar dat werkte niet)

paarden gebruik ik niet meer kan mijn stal beter verkopen.
paruuch kun je met speer en slingers halen, ook de eerse provincie over de rivier op de kaart;)
 

DeletedUser43

Guest
Mijn paarden gebruik ik al enige tijd niet meer, heb de stal al vrij snel weer weg gedaan.

Mijn strategie is: 2 steenwerpers, 4 slingeraars en 2 strijders.

Mijn slingeraars laat is staan waar ze begonnen bij de eerste aanval (verdedigings zet)
Ook de steenwerpers laat ik staan.
Mijn twee strijders zet ik iets naar voren als afleiding.

Aanvalsgolf 2 laat ik de slingeraars nog even staan, de steenwerpers ook, maar die gaan schieten op doelen binnen bereik.

Daarna is het eigenlijk een strategie spelletje waarbij je echt moet doen, wat jij denkt dat het beste is.
 

DeletedUser58

Guest
Mijn paarden gebruik ik al enige tijd niet meer, heb de stal al vrij snel weer weg gedaan.

Mijn strategie is: 2 steenwerpers, 4 slingeraars en 2 strijders.

Mijn slingeraars laat is staan waar ze begonnen bij de eerste aanval (verdedigings zet)
Ook de steenwerpers laat ik staan.
Mijn twee strijders zet ik iets naar voren als afleiding.

Aanvalsgolf 2 laat ik de slingeraars nog even staan, de steenwerpers ook, maar die gaan schieten op doelen binnen bereik.

Daarna is het eigenlijk een strategie spelletje waarbij je echt moet doen, wat jij denkt dat het beste is.

Bedankt voor de tip. Die steenwerpers zijn wel erg handig tegen die blijde.. Ik zal al een tijdje vast op east Nagach en nu kan ik eindelijk weer iets verder komen :cool:
 
Bovenaan