pakhuis/opslagloods

DeletedUser

Guest
ik vind dat het wel kostaan aan moeten zitten en dat het ook duidelijk moet zijn dat je het doet ik stel het volgende voor

om je gebouw even weg te halen versleep je het naar je hoofdgebouw en moet je betalen ik vind dat het als het volgende moet

1 munt en een voorraad als betaling voor een vakje van de steentijd
keer 2 per de tijd dat je in zit
keer 2 per tijd waar van het gebouw is
keer 2 per extra vakje
keer 2 per nieuw gebouw dat je er in zet

ik vind dat je max 5 gebouwen en 50 vakjes er in mag hebben staan in de steen tijd waar per nieuwe tijd weer een gebouw en 10 vakjes bij komen
 

DeletedUser1735

Guest
het gepuzzel het ruimtegebrek het gepruts
voor mij deel van het spel
zo een opslag, realistisch of niet, maakt het spel in ieder geval weer makkelijker.
-
zoals ik het aanpak,
als ik weeet dat ik moet reorganiseren (zeker 1 keer per tijdperk)
dan speel ik gebiedsuitbreiding vrij in de tech-tree
en die bouw ik niet meteen helemaal vol, ook al is dat nog zo vrerleidelijk, maar die gebruik ik dan als vrijplaats om gebouwen even neer te zetten tijdens de reorg
-
werkt als een trein
 

DeletedUser

Guest
dat kan best ik heb mijn stad op brisgard daanet ook op die manier lopen aanpassen maar ik kan nu mijn stad wat ik wel graag weel niet vol bouwen
 

Cornelis H

Actief lid
Een opslag ruimte neemt alleen maar overbodige ruimte in wand als je je stad wil herschikken dan kan dat ook met exel maak daar een tekening van je stad en daar naast hoe je deze op nieuw wild in richten en als je dan een uitbreiding hebt gedaan of weet welke gebouwen vervangen kunnen worden dan weet je precies wat je nodig hebt voor de nieuwe omgeving.
Zo kan je ook ruimte reserveren met gebouwen welk je weg gaat doen en bestemd is voor een GG die je wil of kan gaan plaatsen.
IK zal deze technologie niet als een verplichte ontwikkeling willen neer zetten.
Verder hoop ik een tegen gas te hebben gegeven tegen een idee welk door zij die niet aan PC maar ook met potlood en papier kunnen werken ook voor uitdenken voor ze vast lopen.

MvG.

Cornelis H.
 
Bovenaan