Paas Wedstrijd 2021 - Discussietopic

sorry ik laat hem ook voorbijgaan, zal veel moeten verkopen of opslaan om een beetje in de richting van de gewenste vorm te komen
de stadjes staan allemaal tot aan de nok toe vol
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
@pimbolientje, als je hem in reconstructiemodus maakt, kun je alles in 1 keer opslaan, zonder dat je eigen stad wordt aangetast ;)
 

ingie13

Nieuw lid
Ik kan geen printscreen toevoegen, geeft de melding dat het geuploade bestand te groot is. Hoe kan ik dit oplossen?
 

Atokirina

Actief lid
Ik kan geen printscreen toevoegen, geeft de melding dat het geuploade bestand te groot is. Hoe kan ik dit oplossen?
Eventueel uploaden naar een image hosting server (zoals Imgur).

[IMG]linkadres afbeelding[/IMG]

Of hier het linkadres van de afbeelding in plakken:

ttikV2K.png
 
Ik kan geen printscreen toevoegen, geeft de melding dat het geuploade bestand te groot is. Hoe kan ik dit oplossen?
Of je kunt ook gewoon opzoeken "foto comprimeren" in Google, en dan krijg je enorm veel gratis opties. En het valt niet te zien met het blote oog als een foto gecomprimeerd is.
 
Waarom zijn de inzendingen van andere niet zichtbaar? Is toch zeker geen privacy issue! Lijkt me juist erg leuk om te zien wat sommige er van weten te maken. Had het een stuk leuker gemaakt om deze wedstrijd te volgen.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We hebben hiervoor gekozen om te voorkomen dat er eventueel afbeeldingen gekopieerd worden door anderen en als inzending gebruiken. Bij de uitslag zullen alle inzendingen getoond worden.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Let op, jullie kunnen nog tot vanavond 23.59 je paasei insturen, daarna gaat de wedstrijd op slot.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Helaas, de wedstijd was alweer ten einde.
De inzendingen worden deze week beoordeeld door leden van het Forge-team en vrijdag a.s. maken we dan de winnaars bekend en laten we alle inzendingen zien. Dus het is nog even spannend ;)
 
Helaas slechts 7. Ik denk dat de rest z'n ei heeft opgegeten met Pasen ;)
Ik heb niet meegedaan omdat ik nog in de HME zit en een redelijk kleine stad heb en daar kun je geen mooi paasei van maken. Je moet namelijk wel een redelijk grote stad hebben om er een mooi paasei van te kunnen maken.
 
Bovenaan