Oude gg''s meer laten gelden naar upgrading

mrrobg

Lid
De naam zegt het eig al.
Ik zat te denken dat het wel leuk zou zijn om de
oudere gg''s wat meer nut in te blazen.
Bijvoorbeeld een toren van babel elke 3 levels hoger een tijdperk hoger qua goedjes.
Zo vlot het spel wat wat sneller en ben je gelijk van al die oude troep af waar hond meer om vraagd.
En kan je makkelijker verder met opdrachten en in de tech three.
Wie is het met me eens ?
 

DeletedUser5968

Guest
niemand.

a: dit is een idee dat niet mag ingediend worden (lees regels idee indienen)
b: je gg gaat al met je tijdperk automatisch mee en goederen krijgen boven je eigen tijdperk is niet haalbaar
c: vanaf modern tijdperk gaat je gg halffabrikaten maken die je nodig hebt voor productie, zou dat niet gebeuren saboteer je dus een key component van het spel

en nut is subjectief. en het lijkt je leuk is geen overtuigend argument maar een mening.

succes :)
 

DeletedUser

Guest
Ik sluit me aan bij gaelwyn.

Idee voldoet niet aan de voorwaarden en is slecht doordacht. Misbruik is makkelijk. In jouw voorbeeld zou Babel goederen uit bijvoorbeeld Industrieel kunnen leveren terwijl jij nog in de IJzertijd zit.
 
Ik begrijp niet sowieso niet waarom zoveel mensen zo neerkijken op Babel. Dat ding geeft me nu op lvl 10 wel 30 goederen uit het morgentijdperk, zonder dat het me inwoners, voorraden of muntjes kost, op een bescheiden lapje grond. Prima opbrengst dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp niet sowieso niet waarom zoveel mensen zo neerkijken op Babel. Dat ding geeft me nu op lvl 10 wel 30 goederen uit het morgentijdperk, zonder dat het me inwoners, voorraden of muntjes kost, op een bescheiden lapje grond. Prima opbrengst dus.

Absoluut. Ik heb hem pas recent weggedaan, maar dat was om 4 kennisaltaren te kunnen plaatsen.
 

DeletedUser10486

Guest
Babel is niet slecht, maar niet zo onmisbaar als bijvoorbeeld Alcatraz of de Arc. Als je de goederen niet nodig hebt kan je de plaats van de Babel beter gebruiken voor iets anders.
 
Bovenaan