Opgelost Optie om boom te verkopen is niet beschikbaar

DeletedUser8934

Guest
Gebruikersnaam: fheerens
Wereld: Brisgard

Hoewel mijn beide liefdesbomen stonden voor de laatste missie kreeg ik geen optie om te verkopen voor een eeuwige boom.
Ik kreeg alleen een nieuwe kleine. Kan iemand wat licht hierover laten schijnen?

Alvast dank!
 

DeletedUser6878

Guest
1 van deze 3 opdrachten krijg je te zien, afhankelijk of je al een (grote) liefdesboom hebt staan voordat het event begon.
- verkoop een decoratie (ontvang een liefdesboom)
- verkoop een liefdesboom (ontvang een grote liefdesboom)
- verkoop een grote liefdesboom (ontvang een eeuwige liefdesboom)

Heb je geen liefdesboom staan, dan krijg je dus automatisch de opdracht om een decoratie te verkopen. De andere opdrachten krijg je dan niet.
 

DeletedUser8934

Guest
1 van deze 3 opdrachten krijg je te zien, afhankelijk of je al een (grote) liefdesboom hebt staan voordat het event begon.
- verkoop een decoratie (ontvang een liefdesboom)
- verkoop een liefdesboom (ontvang een grote liefdesboom)
- verkoop een grote liefdesboom (ontvang een eeuwige liefdesboom)

Heb je geen liefdesboom staan, dan krijg je dus automatisch de opdracht om een decoratie te verkopen. De andere opdrachten krijg je dan niet.

Dat begrijp ik. De grote vraag is dan ook, mijn liefdesboom én mijn grote liefdesboom staan al bijna een jaar in mijn stad. Waarom krijg ik dan niet de opdracht om mijn grote liefdesboom te verkopen en een eeuwige liefdesboom te ontvangen?
 

DeletedUser

Guest
Dat begrijp ik. De grote vraag is dan ook, mijn liefdesboom én mijn grote liefdesboom staan al bijna een jaar in mijn stad. Waarom krijg ik dan niet de opdracht om mijn grote liefdesboom te verkopen en een eeuwige liefdesboom te ontvangen?

Het systeem zal in de war gebracht worden doordat jij 2 liefdesbomen hebt staan.
 

DeletedUser8934

Guest
Het systeem zal in de war gebracht worden doordat jij 2 liefdesbomen hebt staan.

Dan zou ik toch alsnog een upgrade mogelijkheid moeten krijgen? Ik heb netjes alle opdrachten voltooid en toch krijg ik de eind-prijs niet...
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zou je een supportaanvraag hierover kunnen indienen? Via die weg kunnen we je van een antwoord voorzien, het is in ieder geval geen fout.
 
Bovenaan