oplichten van eenheid

DeletedUser2073

Guest
Omschrijving:
Mijn suggestie is dat een eenheid oplicht wanneer ik hem onder in de rij aanklik. Zodat ik precies de juiste eenheid kan herkennen in het slagveld

Voordeel:
In een gevecht wil je soms eenheden in een bepaalde volgorde aanvallen. Het is dan van belang de juiste eenheid te kunnen vinden in het slagveld. Dat maakt het vechten wat makkelijker en overzichtelijker.

Nadeel:
De A.I. is hierdoor in het nadeel omdat ik beter kan zien welke eenheid ik moet aanvallen. Voor de speler is het juist een voordeel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bonke35

Actief lid
als je een eenheid wil aanvallen dan kun je er in het veld overheen hooveren met je muis en dan licht die eenheid dus onderin je balkje al op
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me goed.
Ik speel niet op de PC en ben op een advertentie voor de app ingegaan.
Ik weet dus niet wat all op de PC zit en niet maar wat ik wel weet is dat ik dit een broodnodige verbetering zou vinden.
Ik heb niet al te goede ogen en dan is zoiets zeker winst.
 

DeletedUser

Guest
Soms is het moeilijk een voorstel te doen als men het meteen afkeurd omdat iets al op de computer zit eerlijk gezegd.
Het is als lopen op eieren.
Mijn probleem is dat ik niet weet wat er allemaal te doen is op de computer omdat ik via de app speel.
Daar vallen me wel eens dingen op die beter of anders misschien van meerwaarde zouden kunnen zijn.
Om die dingen te kunnen opperen ben ik ondermeer lid van het forum geworden.
Hoe moet je deze dingen als alleen app gebruiker dan het best onder de aandacht brengen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zaken aanhalen die al op de browserversie zitten en je graag in de app wil hebben, of andersom, hebben niet veel nut omdat het ontwikkelteam al op de hoogte is van het idee en mochten ze het nodig vinden om toe te voegen, of de mogelijkheid ervoor zien, dan zal dat vanzelf gebeuren.

Vanwege die reden zal dit idee helaas op de afgekeurde stapel verdwijnen, toch bedankt voor je voorstel.
 
Bovenaan