Ophouden door verveling

DeletedUser4725

Guest
Sorry guys maar ik kap er mee.

Jullie maken dit spel echt tot een belachelijk stuk wc-papier (1x gebruiken en weg er mee).

Voorraden die niet in verhouding staan met wat je nodig hebt, zodat je dagen zoniet meer dan een week stilstaat, blauwdrukken die 1 plaatje in de 60 weken krijgt (2 werelden met gemiddeld 60 man 1 groot gebouw!) waarbij je complete voorraad moet plunderen om het te kopen en dan nog een x om te bouwen. Een onsamenhangende verzameling van mensen bijelkaar waarbij de voorraden bijna allemaal hetzelfde zijn inplaats van variatie (dus of super veel steen en mamer en hout en bijna niks van de andere dingen) zodat je weer lang stilstaat om te verzamelen. Ongelofelijk veel moet hebben om dingen los te kopen en veel variatie daar wel in vooral van dingen waar je of veel van hebt of niks waardoor je weer stilstaat. Romen is niet in 1 dag gebouwd, maar op deze manier duurt het tot de hel bevriest.

De verhoudingen van de gevechten met de AI zijn compleet zoek (verdediging +10 aanval +10 voor AI en meer als je hoger komt). De proporties van de gevechten zijn zo gemaakt dat het alleen "leuk" wordt als je maar diamanten hebt zodat je met gelijkwaardige tegenstanders kan komen! Ik vind het veel te langdradig en om eerlijk te zijn doodsaai om verder te gaan. Ik kan niet positief zijn om wat hier gedaan wordt en ik vind het een ongelofelijke afknapper voor een spel met veel poticieel.

Ik denk dat het jullie verder toch weinig interreseert wat we doen en zeggen, dus laat ik het hiet verder bij.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is er maar 1 reden dat je stopt en dat is omdat je bang bent voor de Baby M.
 

DeletedUser4257

Guest
Gelukkig zijn er mensen die het spel wel begrijpen en met veel plezier spelen=) voor jou raadt ik simcity aan waarbij je onbeperkt kan cheaten en zo wel een snelle groei hebt.

Veel sterkte en waarschijnlijk niet tot ziens;-)

Sylvia
 

DeletedUser

Guest
Mensen met weinig verstand en geen geduld stoppen snel met dit spel.

En als je in 3 werelden speelt sta je nooit lang stil lol.

gr marcus
 

DeletedUser1701

Guest
Een eigen mening. Maar niet iedereen deelt jouw mening natuurlijk.
Als je het niet leuk vindt, dan moet je er gewoon maar mee stoppen, helaas. :)
 

DeletedUser2100

Guest
ik heb helaas weinig tijd en dan is dit spel een ware uitkomst, het wachten komt mij goed uit.
als ik dan inlog wanneer ik thuis ben is alles gereed. gewoon niet 16 uur per dag achter je computer zitten!!
 
Bovenaan