opberg kluis

DeletedUser8436

Guest
Beste iedereen, wat ik erg mis in dit spel is een kluis, persoonlijk vindt ik namelijk een oase en een karavanrai totaal niet passen in het komende winterevent, dus heb je dan geen keuze in verband met de beperkte ruimte die je hebt om gebouwen weg te doen die je nooooooit meer terug krijgt tenzij je ze komende zomerevent weer wint en dan zit je weer met het zelfde probleem, geen ruimte, ik wil namelijk mijn stad er ook leuk uit laten zien en straks met het winterevent kun je dingen winnen die je niet kwijt kunt tenzij je veel geld uitgeeft aan diamanten (wat ik EN niet KAN en niet WIL) of je verwijderd dingen met pijn in je hart en na veel wegen en wikken, of je bouwt de gebouwen niet die je hebt gewonnen, ik vindt het al moeilijk genoeg een GG kwijt te kunnen en ik kan en ga geen kapitalen uitgeven om grond erbij te kopen, het moet wel leuk blijven, een kluis/ opslag voor een paar gebouwen zou echt een uitkomst zijn
 

DeletedUser

Guest
Kansloos idee weer. Is al meerdere keren in meerdere variaties afgewezen. Die zoekfunctie heeft echt wel nut als je hem gebruikt.
 
Die eventgebouwen die je met pijn in je hart weggooit, kan je in latere events gewoon weer terugwinnen maar dan uit een hoger tijdperk. Dus nooooooit valt wel mee :)
 
Bovenaan