Duplicaat Op nieuw laden

DeletedUser

Guest
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik iemand aanviel en won, en dat ik dan de mededeling krijg dat er een fout was en dat die de pagina op nieuw laden. maar het probleem is dan dat ik die stad niet kon plunderen :eek:
 

DeletedUser275

Guest
Je hebt 24 uur de tijd om die stad te plunderen. Dus dat kan geen probleem zijn.
Je gaat gewoon naar die stad en als er daar iets te plunderen is dan kun je dat ook doen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een bekend probleem. Meer informatie kan je hier vinden. Zoals Maarten al vermeldde is het alsnog mogelijk om deze speler te plunderen (wanneer deze nog gebouwen heeft die plunderbaar zijn).
 

DeletedUser

Guest
ik heb vaak het probleem dat hij opnieuw moet laden. Aleen vaak raak ik daar door ook spullen kwijt net als net. Ik verkoop een gebouw en bouw een nieuwe vervolgens moet hij opnieuw laden. En weg is het hij is niks aan het bouwen en de spullen die daar voor nodig zijn zijn weg
 

DeletedUser111

Guest
ik heb vaak het probleem dat hij opnieuw moet laden. Aleen vaak raak ik daar door ook spullen kwijt net als net. Ik verkoop een gebouw en bouw een nieuwe vervolgens moet hij opnieuw laden. En weg is het hij is niks aan het bouwen en de spullen die daar voor nodig zijn zijn weg
En weg zijn ook de aangewende diamantjes :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb vaak het probleem dat hij opnieuw moet laden. Aleen vaak raak ik daar door ook spullen kwijt net als net. Ik verkoop een gebouw en bouw een nieuwe vervolgens moet hij opnieuw laden. En weg is het hij is niks aan het bouwen en de spullen die daar voor nodig zijn zijn weg

Pagina vernieuwen, opnieuw aanmelden, cookies & cache verwijderen zouden normaal het probleem moeten oplossen.

Iets dergelijks wat je hier beschrijft kan voorkomen wanneer je actie lokaal, door jouw eigen flash module, wel als 'gedaan' weergegeven wordt, maar wanneer deze actie niet is doorgegeven naar onze servers. Zo'n communicatiefout naar onze servers kan voorkomen door een synchronisatie probleem of een verbindingsprobleem (packet loss) ... Sowieso zou het niet (mogen) leiden tot het verliezen van grondstoffen.


En weg zijn ook de aangewende diamantjes :)

Gelieve hierover een supportaanvraag in te dienen. Dank bij voorbaat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan