onzinnige opdrachten

lightguidste

Nieuw lid
Ik weet niet welke AI bot sommige opdrachten bedenkt voor de dagelijkse uitdagingen maar bezoek 60 vrienden tavernes of collecteer 4000 tavernezilver zijn gewoon weg ondoenlijk !
Net als de bijzondere opgaves om precies op een x aantal inzetbare werknemers te komen
 

53 K-Aman

Actief lid
die 60 vriendentavernes is inderdaad een idiote opdracht, dat zo inhouden dat alle vrienden die jezelf kunt werven ook actief zijn. Mijn ervaring met 140 vrienden is dat ik blij mag zijn dat ik 45 vriendentaveernes haal. Klik die opdracht ook meteen weg als het mogelijk is.
4000 tafelzilver wordt ook gedumpt. 2500 tafelzilver is het maximum.
Ik vermoed dat de AI bot de taveerne opdracht berekent op basis van het aantal vrienden die in je lijstje staan, maar niet op hoeveel er daadwerkelijk actief zijn.
 
Wow, zo veel heb ik nog niet gevraagd gekregen. Voor het inwoneraantal sloop ik huizen of gebruik ik een opslagkit oid. Of ik bouw een gebouw wat veel inwoners vraagt, daar kom ik vaak wel uit. Taveernezilver cancel ik vaak ook, vooral omdat ik het liever aan leuke dingen uitgeef. Maar eerlijk gezegd vind ik het geen probleem om een dagelijkse uitdaging te skippen als het onzinnig is. De volgde dag is het vaak weer beter.
 
Bovenaan