Opgelost Ontbrekende icons onderaan

John James

Nieuw lid
Sinds vandaag heb ik onderaan 2 'gebroken link' icons bij het starten op desktop, het scherm heeft nu ook een horizontale en verticale scrollbar, its wat daarvoor niet gebeurd. Bijgevoegd screenshot.
Capture.JPG
 

generaal bishmark

Actief lid
ok gelukkig heb er ook last van ....op computer gebruik ik altijd de medium grootte ...deze klopt niet nu , de grootste schaal is nu te groot om te gebruiken zelfs
 

generaal bishmark

Actief lid
dat is opgelost , maar het probleem met de computer nog niet ....wanneer je bijvoorbeeld 6 gebouwen vooraden gaat innen , of goederen gebouwen , gaat het beeld in schaal grootte, naar het vervelende grootste schaal , ik moet het steeds terug naar medium zetten ,
 

generaal bishmark

Actief lid
Hopeloos... Door deze steeds terugkerende schaalgrootte na elke innen van goederen. Is het nu de 3 keer in 3 dagen dat ik dia's per ongeluk kwijt Ben.. Totaal onoverzichtelijk. Meer als 340 dia's kwijt in 3 dagen... Waarom passen jullie deze bug niet aan. Het is nooit geweest.
 

generaal bishmark

Actief lid
En het probleem dat ik ook al jaren aankaart word gewoon niks aangedaan. Bij het bijmaken van nieuwe soldaten in je barracks. Is de kleur van met gekwetste eenheden dia's en legers aanmaken geel en licht oranje te verwarrend... Hoeveel dia's ik onnodig dia's kwijt Ben is ontelbaar. Ik doe elke dag enorm veel aanval op gvg en slagvelden. Waarom word hier nooit iets aangedaan
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan