Geen Reproductie Onduidelijke omgeving-sprites in gevechten

  • Topicstarter Answers in Genesis
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik heb gemerkt dat jullie de omgevingen (in de gevechten) opnieuw opgesteld hebben met nieuwere graphics. Erg leuk dit moet ik zeggen!

Maar ik merk wel dat het voor mij soms heel onduidelijk is om de sprites te herkennen in de gevechten.
Dit is voornamelijk met bossen en struiken. Ik moet echt heel goed zoeken om m'n mannetjes in een bos of een struik te zetten, aangezien platte grond soms struik of bos lijkt en andersom. Jullie begrijpen denk ik wel hoe hinderlijk dit kan zijn in de gevechten, waar tactische vaardigheden de overhand kunnen geven in een gevecht.

Dit was voor de 'update' zeg maar niet. Toen was bos gewoon bos en struik gewoon struik. Maar nu overlapt een struik of bos soms meerdere vakjes en wordt het heel erg onduidelijk.

Ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.
Groeten
 

ThaMartin

Actief lid
Er zijn inderdaad aanpassingen geweest in de bestandsgrootte van de eenheden, om de gevechten sneller te kunnen laten laden. Dank je wel voor het melden hiervan. Heb je een probleem met je ogen, waarom jij hier met name hinder van ondervindt toevallig?
 

DeletedUser9703

Guest
Sneller laden ????
Daar mogen jullie dan opnieuw naar kijken. Ik heb nu regelmatig (lees, bijna ieder gevecht), dat er 1 soort eenheid niet geladen wordt. Daar kan ik dan een week op gaan zitten wachten. Of ik doe wat ik sowieso al de hele tijd moet doen, namelijk FoE herstarten (dat is dus herstarten tot ca 68% want dan staat ie weer vast en vervolgens nogmaals op refresh klikken).
Als ik dan uiteindelijk het gevecht voortzet, dan is de eenheid wel aanwezig :)
Uiteraard moet dit hele feest herhaald worden als ik de volgende buur aanval :(
 

ThaMartin

Actief lid
@dar4 : Dat is vreemd want in dit topic lijkt juist aangegeven te worden dat de laadproblemen zo goed als over zijn? Over welke "1 soort eenheid" heb je het hier precies?
 

DeletedUser4527

Guest
misschien cash eens legen , of cccleaner ff runnen :)
 
Er zijn inderdaad aanpassingen geweest in de bestandsgrootte van de eenheden, om de gevechten sneller te kunnen laten laden. Dank je wel voor het melden hiervan. Heb je een probleem met je ogen, waarom jij hier met name hinder van ondervindt toevallig?

Nou, merk daar weinig van, zelf (oh en caches legen enzo doe ik regelmatig)
 

DeletedUser4527

Guest
bij mij werkt alles in ieder geval een stuk sneller , op me pc, op me laptop die 2 videokaarten en meer geheugen heeft is het langzamer ... enigste verschil is dat de laptop via wifi gaat en pc gaat bekabeld. ooh ja en pc = win7 ultimate , laptop win10
 

DeletedUser

Guest
Tjonge jonge wat een antwoorden zeg. Nee, ik heb geen jampotglazen nodig en ik zorg goed voor m'n computer.
Nouja, ik had een paar voorbeelden gemaakt maar krijg ze niet geupload.

Ik weet het niet hoor, schijnbaar ben ik de enige die er last van blijkt te hebben? In mijn ogen is het net een gok om te kijken of een bos nu wel een echt een bos is of een rots of een vlakte aangezien bos of struik van het ene vakje het andere vakje overlapt. Dit was eerder niet zo want toen waren de vakjes duidelijk opgezet, net als in kolonisten van Catan. (klei, zit in kleivakje, bos zit in bosvakje, etc.

Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben.
 
Bovenaan