Opgelost onderzoek

DeletedUser420

Guest
Hey

Ik kreeg de quest onderzoek landbouw maar die is al een hele tijd geleden onderzocht dus kreeg hem niet meer compleet ...
Dus na een tijdje de quest maar afgebroken krijg ik nu onderzoek rioleringen maar helaas dat onderzoek kan ik nergens vinden enige dat ik zie is afwatering miss bedoelen ze hezelfde

gr lolbroek
 

DeletedUser

Guest
Als je een quest krijgt bij onderzoeken die je al eerder voltooid hebt, dan kan je die jammer genoeg niet meer uitvoeren. Maar dit is enkel bij onderzoeken.
Rioleringen is volgens mij ook hetzelfde als afwatering
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel heel vervelend wil je verder met opdrachten kunnen.
Dat had ik bij een militair gebouw onderzoeken, gelukkig zijn er daar wel meerdere van.
 

DeletedUser

Guest
Hey

Ik kreeg de quest onderzoek landbouw maar die is al een hele tijd geleden onderzocht dus kreeg hem niet meer compleet ...
Dus na een tijdje de quest maar afgebroken krijg ik nu onderzoek rioleringen maar helaas dat onderzoek kan ik nergens vinden enige dat ik zie is afwatering miss bedoelen ze hezelfde

gr lolbroek

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt maar heb pas nadien ontdekt dat er nog een onderzoek "landbouw" in zat dat ik nog niet voltooid had. Ook ik vond rioleringen nergens en dacht dat ze afwatering bedoelden maar omdat ik toen op dat moment nog heel veel research nodig had heb ik die dan ook maar niet aanvaard.
 
Bovenaan