oase en stammenplein voorrang geven op kennisaltaar

DeletedUser10486

Guest
Ik zou graag zien dat de oase, het stammenplein en de kiosk bij het motiveren voorrang krijgen op de kennisaltaren.
De laatste tijd moet ik regelmatig vaststellen dat de stammenpleinen en de kiosk niet gemotiveerd raken, en volgens mij hebben 5 goederen toch meer waarde dan een FP.
 
Oh, bij mij heeft een fp meer waarde dan 5 goederen, dus voor mij hoeft dat niet. Als ze niet gemotiveerd raken, heb je zelf gewoon teveel altaartjes gebouwd maar gelukkig kan je die slopen (of terugplaatsen in je inventaris).
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toch echt liever een fp dan 5 goederen en als je kijkt naar de steden van spelers denkt 99,9% daar ook zo over. Steden staan vol met kennisaltaren en niet met oases of stammenpleinen.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik zou eerder de stammenpleinen slopen dan, als ze toch geen goederen geven. Goederen krijg ik ook wel van de kerstman (en zijn werkplaatsen).
5 goederen zijn afhankelijk van het tijdperk tot zo'n 100 punten waard voor je score, en een FP slechts 15 punten.
Als je een hoge score wil halen kan je beter op de goederen mikken in plaats van als gekken de GG's te levelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou eerder de stammenpleinen slopen dan, als ze toch geen goederen geven. Goederen krijg ik ook wel van de kerstman (en zijn werkplaatsen).
5 goederen zijn afhankelijk van het tijdperk tot zo'n 100 punten waard voor je score, en een FP slechts 15 punten.
Als je een hoge score wil halen kan je beter op de goederen mikken in plaats van als gekken de GG's te levelen.

Spelers die als gekken de GG's levellen hebben daar allerlei afspraken voor. Die kan jij ook maken m.b.t. je stammenplenen en oases.

Ik heb jou al vaker aan zien geven dat jouw Gilde bestaat uit een stelletje nietsnutten. Zoek dan zelf een beter Gilde i.p.v. het spel proberen aan te passen aan jouw speelstijl. Het moet toch wel duidelijk zijn dat bijna niemand hier in mee zal gaan.
 
Ik zou eerder de stammenpleinen slopen dan, als ze toch geen goederen geven. Goederen krijg ik ook wel van de kerstman (en zijn werkplaatsen).
5 goederen zijn afhankelijk van het tijdperk tot zo'n 100 punten waard voor je score, en een FP slechts 15 punten.
Als je een hoge score wil halen kan je beter op de goederen mikken in plaats van als gekken de GG's te levelen.

Moet even heel hard lachen. Als je hoge score wilt halen kan je het beste heel veel vechten en dus zorgen voor een hoge alca en hoge gevechtgg's. En als je in wilt zetten op puntjes uit goederen dan kan je het beste je Arc en je Chateau Frontenac flink ophogen en vervolgens volop andere GG's vullen en via herhaalmissies bakken en bakken met goederen binnenhalen en dan in de gildekas dumpen, naast wat je dagelijks via je Arc al doneert.
 

DeletedUser

Guest
Het moet nou toch echt niet gekker worden!
Ik weet dat je ze niet meer zelf kunt motiveren (zonder kitje) maar moeten anderen, die dat goed geregeld hebben, daar de dupe van worden en wat zijn punten nou helemaal: het zegt niets :rolleyes:
Persoonlijk wordt ik liever onderschat.
 

DeletedUser4527

Guest
Ik ben hier geen voorstander van, , daarbij als je genoeg goede vrienden hebt wordt toch wel alles gepimpt
 
Bovenaan