Notificatie bij Teveerne vol

DeletedUser9701

Guest
Het zou fijn zijn als we een notificatie (mobiel) zouden krijgen als je taveerne vol zit. Nu moet je hier telkens op letten en ik merk dat dit ik alleen nog maar hier mee bezig ben en andere spel elementen verwaarloos
 

DeletedUser

Guest
En als je niet mobiel speelt. Dan een sms'je zodat je snel naar huis kan? o_O

Ook dan maar direct berichten voor alle andere gebouwen?:rolleyes:
 

Joey-the-king

Actief lid
Dit is wel iets wat overbodig, en je zal er dan eigenlijk te veel voordeel aan hebben dan iemand die niet op de app speelt en t zelf dan in de gaten moet houden.
 

DeletedUser2073

Guest
Op de app is het taveerne symbool een stoeltje met een groen pijltje. Het lijkt mij een erg koud kunstje om dat pijltje rood te maken als ik niet kan bezoeken omdat de taveerne vol is of omdat ik nog niet opnieuw mag bezoeken. Dan hoef je het niet eerst aan te klikken. Het lijkt mij een zeer waardevolle toevoeging. En ja, zoiets kan ook best bedacht worden voor de browser.
 

DeletedUser10553

Guest
ikzelf speel vrij intensief op de taverne, omwille van de mooie bonussen.
maar ik moet beamen dat het handig zou zijn dat een anders gekleurd icoontje (bv rood= vol) als achtergrond van het stoeltje, wel zou helpen bij het bezoeken van je taverne vrienden. ook zou ik voorstellen om de taveerne nog verder uitbreidbaar te maken. met meerdere tafels, een terras. ook de mogelijkheid om je taveerne een naam te geven lijkt me een leuk idee. mss kan er later, na evaluatie van de taveerne ook een soort ranking bijgehouden worden qua omzet in zilver. ook hoe vaak de tafels geruimd worden als extra punten qua service. dat deze ranking mss nog eens extra decoraties of taveernebonussen met zich mag meebrengen. bv 1 extra bonus slot, waarmee je meerdere bonussen tegelijk kan activeren. ik ben een fan van de taveerne, maar het kan, mooier, leuker, verdienstelijker.
 

DeletedUser

Guest
Op de app is het taveerne symbool een stoeltje met een groen pijltje. Het lijkt mij een erg koud kunstje om dat pijltje rood te maken als ik niet kan bezoeken omdat de taveerne vol is of omdat ik nog niet opnieuw mag bezoeken. Dan hoef je het niet eerst aan te klikken. Het lijkt mij een zeer waardevolle toevoeging. En ja, zoiets kan ook best bedacht worden voor de browser.

Het is je toevallig niet opgevallen dat er al stappen in die richting gemaakt worden?


ikzelf speel vrij intensief op de taverne, omwille van de mooie bonussen.
maar ik moet beamen dat het handig zou zijn dat een anders gekleurd icoontje (bv rood= vol) als achtergrond van het stoeltje, wel zou helpen bij het bezoeken van je taverne vrienden. ook zou ik voorstellen om de taveerne nog verder uitbreidbaar te maken. met meerdere tafels, een terras. ook de mogelijkheid om je taveerne een naam te geven lijkt me een leuk idee. mss kan er later, na evaluatie van de taveerne ook een soort ranking bijgehouden worden qua omzet in zilver. ook hoe vaak de tafels geruimd worden als extra punten qua service. dat deze ranking mss nog eens extra decoraties of taveernebonussen met zich mag meebrengen. bv 1 extra bonus slot, waarmee je meerdere bonussen tegelijk kan activeren. ik ben een fan van de taveerne, maar het kan, mooier, leuker, verdienstelijker.

Geweldige ideeën allemaal. Heb jij die taveerne al eens goed bekeken? :rolleyes:
 

DeletedUser10547

Guest
Ik zou ook graag een notificatie willen ontvangen als de tafel vol is.
 

FantasyFan

Actief lid
Zullen we de discussie bij het oorspronkelijke idee houden? Nu wordt het erg onduidelijk door er een heel ander idee bij te halen.
Het idee gaat volgens mij over een notificatie van de app als je eigen taveerne vol zit. Neem aan dat de indiener dan op een push-notificatie doelt. Dat is iets anders dan kunnen zien of de taveerne van een andere speler vol is of niet.

Ook dan maar direct berichten voor alle andere gebouwen?:rolleyes:

Er is al een push-notificatie voor als productie klaar is.
 

FantasyFan

Actief lid
Push-notificaties zijn iets van de app. Als het je er om gaat om ook meldingen op je pc te krijgen, dan zou je dat als apart idee voor kunnen stellen.
 

DeletedUser

Guest
Push-notificaties zijn iets van de app. Als het je er om gaat om ook meldingen op je pc te krijgen, dan zou je dat als apart idee voor kunnen stellen.

Hoe zie jij dat dan voor je? Hoe zou ik dan meldingen op mijn PC moeten krijgen terwijl hett spel niet open staat?
 

DeletedUser

Guest
Of je download de app gewoon, en ontvang gewoon de push notificatie op je telefoon. Je kunt dan gewoon op de pc doen wat je wilt ;)

En wat nu als je een telefoon hebt waar je mee kan bellen? :rolleyes:

Oh, en waarom zou je geen ideeën mogen bedenken?[/QUOTE]

Antwoord daarop kan je gewoon lezen, maar dat is natuurlijk vaak te veel mopeite, dus vooruit maar weer.

https://forum.nl.forgeofempires.com...richtlijnen-ideeën-en-suggesties-forum.14029/

Niet voor te stellen ideeën

Ideeën die op een van de volgende onderwerpen neerkomen kunnen direct door ons afgekeurd worden:
  • Features op de app die niet in de browser bestaan
 
Bovenaan