Nieuwe taveerneboosts

Ondertussen hebben we eventgebouwen die verdediging voor aanvallers en aanval voor verdedigers leveren.
Idee: nieuwe militaire boosts in de taveerne
  • % verdediging voor aanvallers
  • % aanval voor verdedigers
Voordelen:
-we kunnen weer iets nieuws kopen met ons taveernezilver, het is ietsje minder nutteloos

Nadelen:
-Programmeerwerk
-?
 
heel grote voorstander!
mag ook zoals nu in de vorm van item (drankje) komen, zoals je dat nu al hebt voor aanval voor aanvallend leger en verdediging voor verdedigend leger.
kan je dan als beloning krijgen tijdens events, GE en GSP
 

53 K-Aman

Actief lid
maar de verdedigings en aanvals boosts zitten toch al in de taveerne?
Ze worden pas geactiveerd als je een bepaald aantal stoelen hebt staan.
er zit zelfs een stadsschild bij dat aanvallen en plundering voor een bepaalde tijd verhinderd.
 

Azgalaxa

Actief lid
maar de verdedigings en aanvals boosts zitten toch al in de taveerne?
Ze worden pas geactiveerd als je een bepaald aantal stoelen hebt staan.
er zit zelfs een stadsschild bij dat aanvallen en plundering voor een bepaalde tijd verhinderd.


Nee helaas is dat niet het geval. Er is een aanval bij aanval in de taveerne. Dat is wat anders dan verdediging bij aanvallen.
 

nietje52

Actief lid
Deze mag nog wel een keer onder de aandacht.
Taveerneboost + drankje verdediging voor aanvallend leger scheelt volgens mij legers wisselen in de GSP.
Daar ben ik een groot voorstander van.
 

Atokirina

Actief lid
Volgende bonussen zou ik ook graag zien in de taveernewinkel:

- Verkenningsbonus: Kortere verkentijden op de continentkaart (eventueel in verschillende tiers).
- Uitwisselingsbonus: Ontvang een extra percentage bij je uitwisselingen in de antiquair (eventueel in verschillende tiers).

Wat niet 100% bij dit topic past maar ik toch graag zou willen vermelden, zijn een aantal extra taveerne upgrades/opties:

Huur een bard in: huur een bard om je taveerne te promoten.
  • Voor een bepaalde zou een extra percentage spelers je te zien krijgen als vriendensuggestie.
    aabfLct.png
  • Verschillende betaalopties zouden mogelijk zijn: dit zou je hogere percentages en/of langere promotietijden opleveren.
  • Dit zou niet perse een bard hoeven te zijn, iets anders wat passend zou zijn bij deze bonus is ook goed.
Ik had er nog een aantal in gedachten maar omdat ik ze nooit heb neergeschreven, zijn ze me nu even ontschoten. Zal dit updaten, mochten ze weer bovenkomen.
 
Nog meningen/voorstellen omtrent dit idee?

Vooral doorgeven ;)
Lijkt me een idee dat echt een toevoeging is. aan het spel. Het leuke aan dit idee is ook dat het geen klaagzang is ofzo, maar gewoon een oprecht idee van een speler dat verder gaat op denklijn die FoE eerst al heeft uitgezet met de taveerne.

Volgens mij het hele idee van dit forum!
 

SonnyWeg

Actief lid
Eens met het voorstel van Jormungand. Het programmeerwerk zal denk ik niet veel voorstellen.

Toevoeging: de taveerne-opties van "kooplieden" mogen er van mij uit. Daar heb je gewoon echt niets aan tenzij je een newbie zonder gilde bent, maar die hebben bij lange na niet genoeg zilver om die opties aan te zetten.
 

BladeBE

Nieuw lid
Volgende bonussen zou ik ook graag zien in de taveernewinkel:

- Verkenningsbonus: Kortere verkentijden op de continentkaart (eventueel in verschillende tiers).
- Uitwisselingsbonus: Ontvang een extra percentage bij je uitwisselingen in de antiquair (eventueel in verschillende tiers).


Zeer goed idee, vooral de verkenningsbonus!
 

PrivateHead

Actief lid
Ook nog maar eens naar voren getrokken.
Goed idee wat betreft de gevechtsbonussen, het toegevoegde deel zoals verkennings- en uitwisselingsbonus hoeft van mij niet.
 
Bovenaan