Nieuwe spelvariant

DeletedUser9444

Guest
Het lijkt mij een leuke toevoeging om als je online bent een melding te krijgen dat je wordt aangevallen (en dus niet achteraf) en de mogelijkheid krijgt de verdediging handmatig uit te voeren.
Grootste voordeel is dat aanvallers die met 1 sterke unit en 7 schurken, normaal voor de AI vrijwel onverslaanbaar op een onaangename verrassing worden getrakteerd als hun niet-schurk als eerste wordt aangevallen. Iets wat de AI overigens ook wel eens bijgebracht mag worden (wat eigenlijk dus een tweede suggestie is).

Je bent dus online, krijgt een melding dat je wordt aangevallen en vervolgens heb je bijv. 10' om te klikken op de knop handmatige verdediging voeren. Het lijkt mij leuker om tegen een mens te spelen dan tegen een zeer voorspelbare AI, voor beide spelers.
 

DeletedUser10486

Guest
Als ik iemand aanval wil ik geen 10' zitten wachten of die al dan niet handmatig wil vechten. Ik wil op 1 uur tijd een stuk of 50 buren aanvallen, en ik doe sowieso alles op automaat.
 

DeletedUser6877

Guest
Je verdediging staat. Dat moet niet veranderen. Wel kun je bijvoorbeeld elke dag je eenheden wisselen. Er is geen optimale verdediging, elke eenheid heeft zijn voors en tegens, en kan met het goede leger vernietigd worden, uitgezonderd degenen die een verdediging hebben van 300% of meer.

Als je begint met vechten is het heel verstandig om je buren handmatig te bestrijden, dan leer je de pro's and cons van elke eenheid goed kennen, wat je later goed van pas gaat komen.
 

DeletedUser6867

Guest
Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn word tijd dat ze de AI eens veranderen dat ze wat slimmer zijn wou dat ze de continenten AI gebruikten voor de verdediging AI want dan win je niet klakkeloos met 1 eenheid en 7 schurken :|
 

DeletedUser6877

Guest
Ja net als met de schurk, en dan het resultaat dat we niet meer kunnen aanvallen en alleen nog maar een beetje kunnen bouwen. Not! Als je niets heb met vechten prima, maar verpruts het dan niet voor degenen die daar lol in hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is al vaker langsgekomen. En gezien de grootte van deze aanpassing is dit niet echt een reële toevoeging. Dit idee zal daarom afgekeurd worden. Morgen archiveer ik dit topic.
 
Bovenaan