'Nieuwe' herhaalmissies

Ten eerste slaat dat hele nieuwe vertraging gedoe met de herhaalmissies helemaal nergens op, pak het probleem van clickbots oid bij de kern aan... Maar goed, daar kan ik wel weer een hele rant op zich over houden. Dat gezegd hebbende is deze draak van een oplossing ook nog eens onfatsoenlijk getest blijkbaar. Ik probeerde het vertraging systeem te vermijden door snel verschillende missies door te klikken, en ja hoor... Poef, mijn missiescherm loopt vast met een halve missie nog in beeld. Ik kon het scherm wegklikken en teruggaan naar mijn stadje, maar nu wil GEEN van de drie missieschermen (daily, verhaal en event) meer openen. En ja, dat valt vast met een simpele refresh wel op te lossen maar daar gaat het hier niet om. Ik heb helaas geen printscreentje van het overleden missieschermpje, ik zal het straks wel even proberen te reproduceren...


EDIT: Dat was makkelijker te reproduceren dan gedacht... Hierbij het overleden missieschermpje. Het gebeurt wanneer je missie 1 afbreekt en dan gelijk daarna de missie die eronder staat ook afbreekt. Op dat moment is missie 1 nog niet verdwenen en kan je weer op 'afbreken' drukken. Dat is het moment dat de hele pudding in elkaar stort. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn geweest bij het testen?

1614784778546.png

Gebruikersnaam: Jervazo
Wereld: NL3
Flash Player versie: Really?
Besturingssysteem: Windows 10
Browser & versie: Chrome/88.0.4324.190
Viewport grootte:1920x1089
 
Bovenaan