Geen Bug Nieuw opdracht van Frosti

Gymbo

Lid
Mooie opdracht, verover een sector. Dus accepteer de opdracht en verover er 3 door middel van onderhaneling. Resultaat NIETS !
 

DeletedUser

Guest
er staat "verover" en veroveren is dus ook echt veroveren en niet onderhandelen. In een latere quest wordt er gevraagd om een gebied te verkrijgen zonder vechten en moet je dus onderhandelen. Maar bij deze dmv je troepen een gebied veroveren.
 

DeletedUser3200

Guest
Leuke beloning ook, als je op beide werelden speelt heb je er lekker 40 diamantjes bij haha
 

DeletedUser584

Guest
maar als je niets meer kan veroveren, en ook niet meer onderzoeken , kan ik ze ook nooit allemaal volbrengen voor de eind prijs ?
 

DeletedUser3981

Guest
veroveren op de andere server kan ook met onderhandeling voor een sector dat is wel gelukt bij de andere wereld bij mij.
maar op de ander wereld lukt het dus niet terwijl ik alle 2 heb gedaan verover en veroveren een sector, dus er is misschien wel een storing
 

Seconddream

Actief lid
veroveren op de andere server kan ook met onderhandeling voor een sector dat is wel gelukt bij de andere wereld bij mij.
maar op de ander wereld lukt het dus niet terwijl ik alle 2 heb gedaan verover en veroveren een sector, dus er is misschien wel een storing

Weet je zeker dat je de opdracht hebt aangenomen?
 
Bovenaan