nieuw GG idee 2.

DeletedUser9695

Guest
Hallo allemaal,

Naar mijn mening is het de laatste tijd dat GG's vaak overpowerd zijn of juist totaal overbodig is om hem neer te zetten.
Nu heb ik een idee voor een nieuw gg.

nu valt het me de laatste tijd op, vooral na de komst van de arc dat mensen hun CDM/DVA/ZEUS zeer hoog aan het krijgen zijn. Dit maakt gvg in mijn ogen nogal oneerlijk. Waar je eerst een maximale aanval van 90% had hoor je er tegenwoordig pas bij bij de 150%. tegen 75% HQ gvg..

Nu had ik het idee dat je met een nieuw gg een nieuw legertje(die natuurlijk overpowerd is) per 24 uur kan maken.
Dit is dan de defender... Deze heb je op ieder tijdperk en krijg je maar 1 per dag uit je nieuwst GG. Deze mag je ook maximaal 1 in defence zetten en je schurken kunnen daar niet in veranderen.

Dit zou gvg verdedigen weer aantrekkelijk maken.

ik lees het wel :)

Groetjes Bankie
 
Dat levelen van aanvalsgg's heeft niks te maken met GvG, daar is 90% nog steeds zat, maar alles met de GE, waar je in het Oceanische tijdperk nu eenmaal tegen belachelijke bonussen komt te staan in level 3 en 4. En ik ga echt geen gg neerzetten voor 1 eenheid per dag die ik vervolgens alleen voor verdediging kan gebruiken. Aangezien een aanval altijd minstens 1 streepje schade oplevert, is zelfs de meest overpowerde eenheid na 8x schieten weg.
 

DeletedUser2073

Guest
Ik zie hier geen voordeel en zal deze GG niet plaatsen.....maar ja, heb er wel meer niet staan.
 
Bovenaan