Nieuw niet met weg verbonden toch verbonden

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik mijn stad aan het verbouwen was, een gebouw verplaatste van een deel naar het andere of 2 even grote gebouwen uitwisselde, maar vervolgens geeft hij bij 1 van die 2 aan dat het gebouw niet met de weg verbonden is. Terwijl er gewoon een weg ligt. Vandaag ook weer, twee gebouwen uitgeruild en toch dat icoontje. Het gebeurd niet altijd, maar inmiddels begint het me wel op te vallen.
 

dhaes

Lid
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik mijn stad aan het verbouwen was, een gebouw verplaatste van een deel naar het andere of 2 even grote gebouwen uitwisselde, maar vervolgens geeft hij bij 1 van die 2 aan dat het gebouw niet met de weg verbonden is. Terwijl er gewoon een weg ligt. Vandaag ook weer, twee gebouwen uitgeruild en toch dat icoontje. Het gebeurd niet altijd, maar inmiddels begint het me wel op te vallen.

Dit is jammer genoeg een bekend probleem dat ze gehoopt hadden gerepareerd te hebben (het zou een jaar geleden gepatched moeten zijn), maar het lijkt telkens terug te komen.

Ik meld er even bij: de bug is visueel. Als je hoovert over het gebouw, telt deze af. En het is te fixen door de app/ browser opnieuw op te starten.

Houdt niet tegen dat het vrij irritant kan zijn. (Ik heb er zelf ook last van als ik op de browser bezig ben).
 
Bovenaan