Niet geteste vormgeving

<quote>Foutjes ... We willen ze wel vermijden, maar dat lukt helaas niet altijd even goed. Meld hier de fouten/bugs die je tegenkomt!</quote>

In dat kader. Foutje die styling op mobiel zeker.
Ik ben echt niet tegen vernieuwing, maar het moet wel wat toevoegen en een verbetering zijn. Deze nieuwe vormgeving op de app is dat in ieder geval niet.

Foutmelding:
- Het lettertype is echt te klein, ik heb dit nog nooit meegemaakt in een spel op mobiel.
- De layout en styling past nog totaal niet bij de rest van de schermen die worden geopend. Mocht een nieuwe opmaak wenselijk zijn neem dan alles mee, nu is er nog een oude look-en-feel en een nieuwe look-en-feel gemixt die totaal niet samen gaan.
- Geen melding geweest (kunnen vinden) van een update versie waarin dit werd aangekondigd. Doet me vermoeden dat het nog niet de bedoeling was.
- Geen nieuwe functionaliteiten toegevoegd ondanks een grote verandering voor de gebruiker. Lijkt me ook niet dat dit de bedoeling was.
- De tijd van de aanbieding van een special offer kan niet eens meer normaal worden getoond in het vakje dat daar beschikbaar voor is. Geen idee hoelang dus nog dat special offer dat "speciaal voor mij" is nog geldig is.
 
Als het gaat over de kleinere knoppen op mijn iPad, die er maar kort waren, en die nu weer vervangen zijn door de grotere knoppen. Het idee op zich was wel goed denk ik, er blijft meer over van de stad op de achtergrond. Zeker wanneer je zoekt naar bootjes etc in de wateren bij de randen. Soms zijn die moeilijk zichtbaar onder de knoppen. Maar ik snap dat er op een telefoon misschien te weinig overblijft van de teksten in/bij de knoppen.
 
Bovenaan