Neem dit x A.u.b wel de tijd

DeletedUser8769

Guest
Dit is geen idee maar een suggestie,
aan de ontwikkelaars.

1.Een haven die Stil staat omdat het niet nodig is om elke dag uit te varen.
2.Een gilde kas die overstroomt met goederen omdat we er niks mee kunnen doen.
3.Geen barracken in je stad van je tijdperk omdat de eenheden van het vorige tijdperk sterker zijn,
en dus deze gebruikt worden op de continenten kaart.
4.Geen tot weinig handel in de goederen uit het tijdperk omdat er in overvloed binnen komt en er te weinig vraag via techtree of buren/vrienden komen omdat de GG redelijk geflopt zijn. (op de A.O na)
5.Spelers die Expres het tijdperk niet in gaan om alle boven genoemde redenen.


Dit is een Kleine opsomming van alle Klachten die elke Arctische speler zich in kan vinden,
Ik hoop ten harte dat deze suggestie een aantal Stemmen krijgt van mede arctische spelers die het hier ook mee eens zijn.
en ik hoop ook ten harte dat het Team. nl deze daarna ook daadwerkelijk met de ontwikkelaars gaan overleggen,
want dit trekt Foe niet nog een jaar dan verwacht ik toch echt een behoorlijke leegloop en daar zit denk ik niemand op te wachten.

Want verwacht het of niet ook wij spelen dit spel voor onze plezier en ontspanning.
 

DeletedUser7160

Guest
zijn dit je enigste suggesties stel ze bij en ik stem voor
 

DeletedUser8769

Guest
Dit is slechts een kleine greep
om de 4 delen samen te vatten

er zullen vast veeeeeeeel meer klachten zijn over arctisch,
zoals een niet verhandelbare promethium
 

DeletedUser7160

Guest
spel is op zijn retour binnen nu en 2maanden komt wereld E en hoor je niemand meer klagen maar de eigenlijke grootste factor is en blijft dat ze te lazy zijn om het spel geoptimaliseerd te houden BAMMMMM
achtelijke taveerne crap
 

DeletedUser10675

Guest
Ik blijf idd lekker een tijdje in TT totdat Arctisch uitgetrilt is. Mijn hovertanks doen het goed, dus als ik dan gildegenoten zie worstelen met Arctisch, denk ik, daar wacht ik dus wel ff mee.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe hebben de aanpassingen aan de eenheden en het nodig hebben van goederen uit het eigen tijdperk voor het vrijspelen van het laatste niveau van gilde expedities punten 2 en 3 beïnvloed?
 

DeletedUser8769

Guest
Hoe hebben de aanpassingen aan de eenheden en het nodig hebben van goederen uit het eigen tijdperk voor het vrijspelen van het laatste niveau van gilde expedities punten 2 en 3 beïnvloed?

http://prntscr.com/dj9qqk
Hier is duidelijk te zien dat je met 1 hover tank en wat schurkjes nog steeds op je dooie gemakje door deel 4 continenten kaart heen wandelt,
verranderingen Eenheden dus een flop Toekomst is immers nog steeds sterker dan arctisch.

Behemoth komt niet bij de hoover tanks waardoor de hoover blijft winnen,
plasma haal je neer met elke vliegende eenheid
surrogaat is zwakker geworden omdat ie niet meer verstoppen kan.
enz enz enz

Gilde kas alleen ster 3 open kopen voor arctische goederen,
daar draaien je Sterrenwacht atomium en arc zeker wel 6x zwaarder je kas vol dan die ene expeditie hem leeg trekt.

Suggestie's van spelers hier wat aan te doen zijn al eerder gemeld bij jullie,
bv de arc goederen in je eigen voorraad ipv de kas.

of gewoon een arctische En hierop volgende gvg kaart op zetten zodat mensen de goederen serieus kunnen uitgeven,
doneren van de goederen van spelers zelfs is in iedergeval compleet overbodig want het stroomt sneller vol dan een wasbak met een verstopt putje
 

DeletedUser6877

Guest
Met de aanpassing van de railgun, die nog veel verder wordt gedevalueerd, en de aanpassing van de arctische eenheden kan je niet meer stellen dat toekomst eenheden sterker zijn. Wel is het zo dat op de persoonlijke kaart het bijna niet mogelijk is om door de provincies heen te vechten. Bij de weg als je suggesties doet, zet je er niet alleen neer wat er fout is, maar doe je een suggestie om dat op te lossen.
 
Bovenaan