nachtweergave

Mij lijkt het geweldig als er een dag en nachtsimulatie verwezenlijkt wordt dan komt de stad pas echt tot leven of een weersimulatie (tornado dan wel storm)moet mogelijk zijn
 
Ik denk dat het grafisch onmogelijk is...;) Wel een leuke gedachte overigens... :Deen tornado die dan je stad leeghaalt waarbij je daarna weer je stad opnieuw kan inrichten... lol. :pnah... dat doet FoE nu al soms... laatste keer duurde het 4x voor het spel pas werd opgeslagen.. en geloof niet dat ik het 4x hetzelfde had staan. :mad:;)
 

Markus

Actief lid
oh grafisch is dat best mogelijk, gewoon een kleurovergangsfilter toepassen, en op 'ramen' moet dan 'verlichting' worden toegevoegd.

en weerseffecten als regen/sneeuw/storm kan al (sneeuw hebben we al met winter event min of meer). een tornado oid zou ook tof zijn :p
 

PartyPoison

Actief lid
een nacht stad lijkt me wel tof idd, zou makkelijk online uit te lezen moeten zijn wanneer de zon onder gaat op elke dag. al denk ik dat inno zich meer focust op nieuwe functies.

zou een nightmode wel tof vinden voor mijn ogen though ;)
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Zolang het onder animaties komt zodat het bij mij gewoon uit blijft. Persoonlijk vind ik het allemaal overbodige frutsels zonder enige betekenis voor het spel op zich.
 
Bovenaan