Naamverandering

DeletedUser3195

Guest
Zou het niet leuk zijn dat je je naam kan veranderen op FoE? Ik zou bijvoorbeeld graag mijn naam veranderen in Stokstaartje i.p.v. stokstaartje995. Mensen die van hun nickname spijt hebben kunnen dit dus zo snel mogelijk veranderen :) Ik zet dit op het discussieforum omdat ik eerst de meningen van jullie wil horen ;)
 

DeletedUser2383

Guest
Nadeel is wel dat je reputatie dan ook weg is;)
Stel: ik gooi iemand uit mijn gilde ....Hij veranderd zijn naam en dan kan ie zo weer terug zonder dat wij weten dat het dezelfde speler is.
 

DeletedUser1701

Guest
Dit kan gewoon niet ingevoerd worden. Stel nu dat ik mijn naam ineens enorm zal gaan veranderen, dan gaan spelers je niet meer gaan herkennen. Daarvoor is die nicknaam er juist, het is de bedoeling dat je iedereen door dit wél zal herkennen. Dus neen, het komt er niet. Dat kan je wel met zekerheid zeggen volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap wel dat je je naam in Stokstaartje wil veranderen, maar zo weet je ook niet meer wie wie is. En als er zo iets moest komen dat zegt dat de naam recentelijk is veranderd van de vorige naam dan nog zou het niet praktisch zijn. In jouw geval snap ik het maar globaal gezien tja.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gezien dat van een user de usernaam veranderd is. Waarschijnlijk is dit via Support gebeurd. Alleen ik denk dat ze het niet zomaar voor iedereen doen, deze user had een hele onsmakelijke naam. Dus ik denk dat hij er op een ander niveau spijt van had dan jij.
 

DeletedUser3195

Guest
Ik heb gezien dat van een user de usernaam veranderd is. Waarschijnlijk is dit via Support gebeurd. Alleen ik denk dat ze het niet zomaar voor iedereen doen, deze user had een hele onsmakelijke naam. Dus ik denk dat hij er op een ander niveau spijt van had dan jij.
Ik zal eens proberen via support :)
 

DeletedUser

Guest
Een naamsverandering wordt enkel toegelaten als de naam matig/licht ongepast is, bestaat uit een e-mailadres of een echte naam. Buiten die 3 gevallen wordt er normaal geen naamsverandering toegestaan, aangezien uiteindelijk iedereen dat gaat willen.

Als je een supportaanvraag hebt ingediend, dan zou je normaal ook hetzelfde antwoord gekregen moeten hebben. :)
 

DeletedUser3195

Guest
Inderdaad 3D, ik heb hetzelfde antwoord teruggekregen.
 

DeletedUser5199

Guest
Misschien is dit wel een oplossing :
Ik heet A ik verander mijn naam in B
in de globale ranking noem ik dus B Maar naast mijn naam (B) is er een teken en als ik daarover ga met mijn muis zie ik mijn vorige naam (A)
Ook stel ik voor moest je je naam altijd zou kunnen veranderen dat het maar om de zoveel tijd kan
 

DeletedUser2835

Guest
Zou het niet leuk zijn dat je je naam kan veranderen op FoE? Ik zou bijvoorbeeld graag mijn naam veranderen in Stokstaartje i.p.v. stokstaartje995. Mensen die van hun nickname spijt hebben kunnen dit dus zo snel mogelijk veranderen :) Ik zet dit op het discussieforum omdat ik eerst de meningen van jullie wil horen ;)

Had je hier niet voor je begon beter over kunnen nadenken?
Ik vind het een slecht idee, mensen opzoeken wordt zo wel erg lastig gemaakt.
 

DeletedUser3195

Guest
Eigenlijk bedoelde ik geen volledige aanpassing, maar een kleine aanpassing (hoofdletter, getallen weg, spatie ...). En niet bijvoorbeeld van 'Apenkoning' naar 'KillerOfTheWorld' of zoiets :p Trouwens, zou het niet mogelijk zijn om gewoon een beginhoofdletter toe te voegen aan mijn naam?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien kan je om verwarring te voorkomen je forum-nickname gelijk maken met je naam in het spel. :)
 

DeletedUser1701

Guest
Misschien kan je om verwarring te voorkomen je forum-nickname gelijk maken met je naam in het spel. :)

Bij mij is die naam ook niet hetzelfde, bij mijn spelersnaam ingame staan er ook nog getallen achter. :) Zolang het geen volledig andere naam is vinden spelers je wel terug, hoor. :)
 

DeletedUser5635

Guest
Ben het volledig eens met DeBesteFoE,

Ik wou eigenlijk gewoon Zorro nemen als naam maar dit ging niet om 1 of andere reden en dan heb ik er een paar woorden bijgezet zodat ik toch maar kon inloggen.
Resultaat: Don Diego De La Zorro
Ik dacht dat het toch maar was om even in te loggen en gewoon eens te kijken wat voor een spel dit was maar het was best leuk dat ik ben blijven doorspelen.
Dik spijt van die naam die ik heb nu.

DeBesteFoE zijn idee vind ik een zeer goede oplossing want zo kan je niet valsspelen omdat iedereen kan zien wie je echt was.
Bvb in geval van een gilde ban of iets dergelijks.

Ik heb er al wat geld ingestoken in dit spel en mijn vrouw ook dus ik vind dat we onze naam eigenlijk moeten kunnen veranderen.
Al is het maar 1 keer.
 

Seconddream

Actief lid
Ben het volledig eens met DeBesteFoE,

Ik wou eigenlijk gewoon Zorro nemen als naam maar dit ging niet om 1 of andere reden en dan heb ik er een paar woorden bijgezet zodat ik toch maar kon inloggen.
Resultaat: Don Diego De La Zorro
Ik dacht dat het toch maar was om even in te loggen en gewoon eens te kijken wat voor een spel dit was maar het was best leuk dat ik ben blijven doorspelen.
Dik spijt van die naam die ik heb nu.

DeBesteFoE zijn idee vind ik een zeer goede oplossing want zo kan je niet valsspelen omdat iedereen kan zien wie je echt was.
Bvb in geval van een gilde ban of iets dergelijks.

Ik heb er al wat geld ingestoken in dit spel en mijn vrouw ook dus ik vind dat we onze naam eigenlijk moeten kunnen veranderen.
Al is het maar 1 keer.

Je kan dit via de support vragen, klik hier om direct naar de support te gaan.
Er moet wel bij verteld worden dat namen normaliter niet aangepast worden, ik raad aan om jou vraag te onderbouwen en eens zien of het lukken wil. :)
 
Bovenaan