Opgelost Munten en grondstof bijtelling

Als ik mijn huizen en boerderijen oogst, heb ik nu twee keer gezien dat ik niet de beloofde hoeveelheid krijg bijgeschreven, slechts de helft.:wacko:
 

Seconddream

Actief lid
Als je bevolking niet enthousiast is krijg je minder dus het best kunnen kloppen, door culturele gebouwen te bouwen kun je dit oplossen :)
 

DeletedUser

Guest
Je productiviteit staat om de 1 of andere reden foutief op 100%. Je tevredenheid geleverd is immers kleiner dan de tevredenheid gevraagd door je bevolking. Je tevredenheid is in wezen eigenlijk 0,998202247 (1 = blije bevolking). Ik veronderstel dat het dus te maken heeft met een afrondingsfout.

Ik geeft dit zeker door als fout aan de ontwikkelaars. Mijn excuses voor het ongemak & bedankt voor je melding! :)

FOE-3520
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tevredenheid, Motiveren en Produktbijtelling idvv (in de vorm van) munten.

Over 'onjuist' produktbijtelling heb ik iets opgemerkt bij het topic 'Tevredenheid'.
Misschien dat dit met bovenstaan probleem te maken heeft.


Nu een vraag die te maken heeft met produktbijtelling en het motiveren van woningen. Het gaat dus om het produkt 'munten' waar ik op dit moment, vanwege een in disbalans geraakte afstemming van de huuropbrengst op de grondstoffenfabricage, een chronisch gebrek aan heb. Ik heb mijn 'tevredenheidsniveau' op 120% weten te brengen voor een 'maximale' produktie- en muntenopbrengst. Daarbij heb ik, vanwege 'bodemzicht' schatkist, mijn mede-gildeleden verzocht mijn Potdekselhuizen te 'motiveren'.


Nu heb ik enkele malen een bericht via het Stadhuis ontvangen dat er 'iets' is 'gemotiveerd', maar ik weet niet wat. Ik zoek dus eerst alle Potdekselwoningen af om de checken of ze gehoor geven aan mijn oproep, maar de opbrengst staat bij alle huizen op 288 munten, 240 + 20% extra = 288. Vervolgens speur ik alle andere woningen EN produktiehuizen af maar vind NERGENS een huis of schoenmakerij die 'gemotiveerd'. Ook het verversen van de pagina levert geen zichtbaarheden op die hier op duiden.


Hoe zit dit? Is het misschien zo dat wanneer een huis of bv. schoenmakerij middels 'tevredenheidspercentage 120%' opbrengsten leveren dat zij wel gemotiveerd kunnen worden maar dit geen daadwerkelijke uitwerking heeft in opbrengstverhoging? En dat dit daar ook niet zichtbaar gemaakt wordt d.m.v. 'ster-verlening'?


Redbad, namens Gilde 'De Graalridders'
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, daar het niet zichtbaar is in de melding die tot mij komt via het Stadhuis is het op deze wijze moeilijker ontdekken waar het is misgegaan. Is het niet mogen middels deze berichtgeving te melden 'wie wat heeft gedaan en aan welk(-soortig) pand'?
De huizen en panden zijn nog niet voorzien van straatnaam en nummering dus het is waarschijnlijk niet mogelijk heel specifiek te zijn.

Groetend,

Redbad
 

DeletedUser

Guest
Als je bewoners enthousiast zijn, kunnen gebouwen nog steeds gemotiveerd worden. Dit zou normaal in een pop-up zichtbaar moeten worden. Als je nadat de berichtgeving in de geschiedenis vernieuwt, krijg je dan wel de juiste aantallen te zien? Let wel op dat wanneer een gebouw gemotiveerd is geweest en je de productie int, het gebouw opnieuw gemotiveerd moet worden. De motivatie verloopt dus na het innen.
 
Bovenaan