motiveren, ik zie geen resultaat

DeletedUser

Guest
heb in berichten gelezen, dat mensen mij bezocht hebben en een gebouw gemotiveerd. Zie daar helemaal niets van terug, geen hogere productie , nergens een sterretje op zoals bij opknappen wel. Betekend dit dat het niet werkt? of is motiveren maar eenmalig en heb ik misschien al geoogst? Ik ging uit van een duur van 10 uur zoals bij opknappen, maar zie daar ook nergens iets over terug, dus hoe zit dat nou?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Opknappen duurt 12 uur, motivatie is alleen voor de komende 'oogst', en je ziet er buiten een verhoogde productie inderdaad niets van.
 

DeletedUser

Guest
ok, duidelijk. handig als dat er in de faq bij komt te staan dan
 

DeletedUser

Guest
en een sterretje zou ook handig zijn, want dan zet ik betreffend gebouw op een hogere tijd-productie lol
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat kan dan weer niet, het is voor de huidige productie. Een gebouw kan ook alleen gemotiveerd worden wanneer deze aan het produceren is.

Het staat trouwens ook in de FAQ:

Motiveren
Als je hier op klikt kun je gebouwen waar een sterretje boven staat motiveren. Gebruik dit recht goed, want de andere speler kan meer van je diensten gebruik maken wanneer je op een beter gebouw klikt. Als je dit doet wordt de huidige productie van het gebouw verdubbeld, de desbetreffende speler zal je dankbaar zijn en misschien ook jou wel motiveren!

Opknappen
Hiermee kun je de gebouwen van een speler opknappen. Hij zal een gouden ster boven zijn decoratie of cultureel gebouw krijgen en deze zal dan de dubbele hoeveelheid tevredenheid leveren. Een opknapbeurt zal 12 uur duren. Daarna verdwijnt de ster weer.
 

DeletedUser1037

Guest
Opknappen duurt 12 uur, motivatie is alleen voor de komende 'oogst', en je ziet er buiten een verhoogde productie inderdaad niets van.

Volgens mij klopt die tijd van 12 uur niet of er zit een bug in, maar als ik naar mijn historie kijk is er vannacht om 00:39, 1:37, 3.37 en om 9:48 nog iets opgeknapt het is nu 10:10 dus zouden er nog 4 sterretjes moeten staan maar ik tel er maar 2.
 

DeletedUser

Guest
Wat ook fijn zou zijn is dat je kunt zien hoe lang de productie van een gebouw loopt. Ik motiveer liever gebouwen die meer dan een 1 uur lopen dan eentje van 5 min.

Keldin
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij klopt die tijd van 12 uur niet of er zit een bug in, maar als ik naar mijn historie kijk is er vannacht om 00:39, 1:37, 3.37 en om 9:48 nog iets opgeknapt het is nu 10:10 dus zouden er nog 4 sterretjes moeten staan maar ik tel er maar 2.

Doet zich dit nog steeds voor? Je zou normaal gewoon 4 sterren moeten zien. Ik zou je willen vragen een topic aan te maken in het fouten forum, mocht zich dit nog voordoen. Dan houden we de fouten bij de fouten en de vragen bij de vragen :)
 

DeletedUser1037

Guest
Doet zich dit nog steeds voor? Je zou normaal gewoon 4 sterren moeten zien. Ik zou je willen vragen een topic aan te maken in het fouten forum, mocht zich dit nog voordoen. Dan houden we de fouten bij de fouten en de vragen bij de vragen :)

ja is goed is zal erop gaan letten en maak er dan een nieuwe topic over
 
Bovenaan