Mogelijkheid aanvallen andere spelers.

DeletedUser10353

Guest
De mogelijkheid ook niet buren aan te vallen. Behalve vrienden en mede gilde leden.
Nu kan je alleen je buren aanvallen, maar lijkt mij leuker als je veel meer keuze zou hebben.
 

DeletedUser10486

Guest
Leuk idee. Helpt meteen het hele spel om zeep omdat de werkende mensen dan geen kans meer maken tegen zij die dag en nacht kunnen vechten. Dat was de reden dat ik gestopt ben met Elvenar, omdat je met de invoering van de toernooien daar plots dag en nacht er op los kon gaan knokken.
 

DeletedUser10353

Guest
Dat is niet wat ik bedoel. En de werkende mensen hoor ikzelf ook bij. Heb wel de mogelijkheid om 1x per 24 uur iemand aan te vallen. Daar help je niet een heel spel mee om zeep.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat is niet wat ik bedoel. En de werkende mensen hoor ikzelf ook bij. Heb wel de mogelijkheid om 1x per 24 uur iemand aan te vallen. Daar help je niet een heel spel mee om zeep.

Niet? Als je 5000 spelers 1x per 24 uur kan aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
Niet mee eens ongeveer 60 buurtgenoten vind ik meer dan voldoende optionele bedreigingen.
Mensen moeten ook wat ademruimte houden om op te kunnen bouwen.
 

DeletedUser10486

Guest
In sommige andere games kan je alle spelers aanvallen van een gelijk of een hoger tijdperk (met uitzondering van vrienden en gildeleden). DAT zou eventueel wel kunnen, maar dat moet dan wel in de plaats van de buurten komen, niet beide. Let wel, als je een speler van een hoger tijdperk aanvalt, kan die wel terugslaan als vergelding.
 

DeletedUser6877

Guest
Kijk dit is een van de basisgevens, vrienden en gildegenoten val je niet aan, buren wel. Een eventuele arena waar je spelers op verzoek kan uitnodigen voor een gevecht zou wel een leuke toevoeging zijn. Maar je zult al snel merken dat je, als je in hogere tijdperken komt, niet eens meer al je 80 buren kan aanvallen xd
 
Bovenaan