mogelijke tips

DeletedUser

Guest
ik heb volgende mening over bepaalde dingen

- Zou het niet mogelijk zijn om het gevecht sneller te laten gaan?
- Je kan het gevecht automatisch laten verlopen maar je zou moeten kunnen ingrijpen als je ziet dat het niet goed gaat.
- Ik heb de vraag al gesteld maar ik stel ze even opnieuw. Is het mogelijk om groepen of stammen ( allianties ) te maken?
- Zullen er diamanten te verkrijgen zijn door middel van sponsor pay ?

Mvg
 

DeletedUser

Guest
ik heb volgende mening over bepaalde dingen

- Zou het niet mogelijk zijn om het gevecht sneller te laten gaan?
- Je kan het gevecht automatisch laten verlopen maar je zou moeten kunnen ingrijpen als je ziet dat het niet goed gaat.
- Ik heb de vraag al gesteld maar ik stel ze even opnieuw. Is het mogelijk om groepen of stammen ( allianties ) te maken?
- Zullen er diamanten te verkrijgen zijn door middel van sponsor pay ?

Mvg
Ik vermoed dat dit allemaal nog gaat komen, maar dit is nog een beta, dus het duurt allemaal waarschijnlijk nog even.
 

DeletedUser

Guest
snap ik maar ik wilde het toch even voorstellen voor later :)

Wil dat dan ook zeggen dat alle inspanningen dat ik nu doe eigenlijk te niet gaan en het echte spel pas later begint ?
 

DeletedUser

Guest
snap ik maar ik wilde het toch even voorstellen voor later :)

Wil dat dan ook zeggen dat alle inspanningen dat ik nu doe eigenlijk te niet gaan en het echte spel pas later begint ?
Het is niet voor niets een beta, dus ja.

Maar je kunt alvast ervaring opdoen, en deze wereld zal nog wel even lopen.
 

DeletedUser

Guest
np (Fuck alweer dat *** minimun van 10 tekens, kan dat niet wat lager? Minimun van 1 teken lijkt me beter ^^)
 

DeletedUser

Guest
ik heb volgende mening over bepaalde dingen
- Ik heb de vraag al gesteld maar ik stel ze even opnieuw. Is het mogelijk om groepen of stammen ( allianties ) te maken?
Mvg

Hier is al antwoord op gegeven.
 

DeletedUser

Guest
np (Fuck alweer dat *** minimun van 10 tekens, kan dat niet wat lager? Minimun van 1 teken lijkt me beter ^^)

Dat is vooral om spam tegen te gaan en is een prima regel, helaas werkt het soms tegen je en dan moet je even je bericht langer maken :p Van mij mag de limiet wel naar 5.

Hier is al antwoord op gegeven.

Wel zo netjes natuurlijk om even het antwoord / link te geven (zoals je hierboven doet ^^) :)
 

DeletedUser

Guest
Wel zo netjes natuurlijk om even het antwoord / link te geven (zoals je hierboven doet ^^) :)

Laat me raden; deze pagina over het hoofd gezien zeker
smooch.gif
 
Bovenaan