Moet die inventaris knop steeds knipperen?

DeletedUser

Guest
Als ik in GE een motievatiekit, of een gebouw win en ik kom terug in mijn stad dan staat die inventarisknop te knipperen. Waarom? Ik weet dat heus wel. Probleem is vooral dat negeren ook geen enkele zin heeft. Ik kan het spel verlaten en later weer terug komen en dan staat hij nog steeds te knipperen om dezelfde reden. Kan daar niet eens iets aan gedaan worden?
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens.
Telkens als je iets wint of vrijspeelt via de tech blijven, op de app dan, er uitroeptekentjes hangen net zo lang totdat je de inventaris opent.
Of in het geval van de tech je de vrijgespeelde tech items ook echt hebt aangetapt.
Ik weet dat dit niet altijd zo is geweest en het lijkt me handig als je nieuw bent maar op den duur gaat het vervelen.
Een "opt out" zou dan fijn zijn of dat het bijvoorbeeld na de ijzertijd gewoon ophoudt.

+1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zouden die meldingen in je bouwmenu als je iets in de techtree hebt vrijgespeeld ook moeten verdwijnen. Je doet dat bewust, dus waarom die onzin daarna nog eens?
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zouden die meldingen in je bouwmenu als je iets in de techtree hebt vrijgespeeld ook moeten verdwijnen. Je doet dat bewust, dus waarom die onzin daarna nog eens?

We redden ons tenslotte toch ook prima zonder die gigantische pijl?
De pijl die ons in het begin dwong om een jachthut niet aan een weg te leggen en om een langhuis te kopen.
Dit is gewoon echt niet (meer) nodig.
Die Duplo pijl komt nog wel eens terug en ik vind dat echt obnoxious!
We zijn niet compleet op ons achterhoofd gevallen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De inventaris moet inderdaad knipperen, dit is iets dat voorlopig in ieder geval niet aangepast gaat worden.
 
De inventaris moet inderdaad knipperen, dit is iets dat voorlopig in ieder geval niet aangepast gaat worden.

Ja echt heel fijn, dat ding knippert dus echt de hele tijd, maar dan ook echt de HELE TIJD. fp pakketje gewonnen uit een GG? Ding staat te knipperen. Goederen geïnd? Volgens mij gaat ie daar ook van knipperen. Ik neem aan dat het idee van dat geknipper is om aandacht te vragen maar iets dat voortdurend aandacht vraagt, heeft geen toegevoegde waarde maar is alleen maar irritant. Maar goed, het moet. Never mind dat het zinloos en irritant is, er is iemand bij inno die daar een hoop werk in gestopt heeft (blijkbaar) en héél trots op is dus nu moeten wij er maar tegenaan blijven kijken. Echte inno logica weer
 

DeletedUser

Guest
De inventaris moet inderdaad knipperen, dit is iets dat voorlopig in ieder geval niet aangepast gaat worden.

Jammer dit, zoiets zou uitsluitend handig moeten zijn en niet dermate opdringerig doorgevoerd dat het tot ergenis gaat leiden.
Het lijkt me dat het dan z'n doel voorbij schiet.
 

DeletedUser10111

Guest
De meest vreemde vorm van knipperen is als je een opslagkit gebruikt, ook dan knippert hij, omdat er wat nieuws in de inventaris zit!

Duh, ik heb ding net zelf opgeslagen.
 

DeletedUser10111

Guest
Jammer dit, zoiets zou uitsluitend handig moeten zijn en niet dermate opdringerig doorgevoerd dat het tot ergenis gaat leiden.
Het lijkt me dat het dan z'n doel voorbij schiet.
Heb een gilde met wat FP kettingen, het berichtencentrum houdt niet op met knipperen zelfs als je alle berichten als gelezen markeert.

Er worden constant nieuwe berichten gepost.
 

DeletedUser

Guest
Heb een gilde met wat FP kettingen, het berichtencentrum houdt niet op met knipperen zelfs als je alle berichten als gelezen markeert.

Er worden constant nieuwe berichten gepost.

Lol, ik ken het gevoel.
Het lijkt wel een disco alles bij elkaar :D
 
Bovenaan