Mobilith

DeletedUser6878

Guest
ik zeg toch inno luistert niet naar de spelers,want inno doet wat goed is voor hun,en niet voor ons,volgens mij snap jij dat nog niet!

je ziet dat alles aveRechts wordt gedaan door inno.

beetje last van paranoia? je ziet complotten in een klein aardigheidje. Misschien zit er wel een mobiele virus in dat stiekem 5 diamantjes van je voorraad aftrekt (dagelijks) , dus vooral niet plaatsen!!:wacko:
 

DeletedUser

Guest
beetje last van paranoia? je ziet complotten in een klein aardigheidje. Misschien zit er wel een mobiele virus in dat stiekem 5 diamantjes van je voorraad aftrekt (dagelijks) , dus vooral niet plaatsen!!:wacko:

ha,,,,ha,,,,haaaaaa grappig hoor,maar wil je ontopic blijven asjeblieft,dat gemekker van jou gaat weer nergens over,wat bedoel je met stiekum dias pakken,,,:wacko:

mss is het wel random,dat weten wij niet,maar zoals je mss wel hebt kunnen lezen in andere antwoorden van andere spelers lees je dat er veel zijn die hem niet op de wereld hebben waar ze het meest actief zijn.en alleen spelers met 1 wereld hebben er wat aan,of zie ik dat nu weer verkeerd ?

daarom ik zie het gewoon als een lokding.
als je logisch nadenkt en niet wat jij zegt (paranoia) zie je het zelf toch ook wel,lees nou eens wat andere zeggen!
 

DeletedUser

Guest
In de pop-up met aankondiging van de nieuwe app zat een linkje. Iets in de sfeer van "Claim nu je gratis mobilith". Daar moest je op klikken en volgens mij kreeg je hem alleen dan (maar correct me if I'm wrong). Kan me goed voorstellen dat je het zou missen want het viel niet heel erg op.

Hoe dan ook: leuk om gratis te krijgen :) Maar ook geen ramp om te missen.

Beetje vreemd. Waarom zou je dat überhaupt lezen als je geen iPad hebt? Dan klik je het toch gewoon weg. Bovendien kreeg ik hem op de beta, waar engels verplicht is, ook nog eens in het duits. Dan ga je die onzin toch al helemaal niet lezen.
 

DeletedUser6185

Guest
Maar ehhh komt die melding nog een keer? zit nu in zak en as omdat ik het weg geklikt heb :confused::(:mad:
 

DeletedUser6878

Guest
en alleen spelers met 1 wereld hebben er wat aan,of zie ik dat nu weer verkeerd ?

daarom ik zie het gewoon als een lokding.
als je logisch nadenkt en niet wat jij zegt (paranoia) zie je het zelf toch ook wel,lees nou eens wat andere zeggen!

Ik meen dat ik heel logisch nadenk en lees, als je weet wat het doet dan ga je echt niet op een andere wereld starten om nog zo'n ding te claimen.

Hmmm, ik begrijp dat een aantal spelers de melding hebben weg geklikt en daarom geen Mobilith hebben gekregen. Ik had het ook bijna weg geklikt omdat ik meende dat het een beloning was voor iPhone gebruikers en ik geen iPhone bezit. Ik moest het even iets beter lezen om te begrijpen dat het alleen om het claimen van een versiersel ging.

Tip als je de Mobilith helemaal niet hebt: supportje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5889

Guest
Tja, da's nog zo'n typische eigenschap van dit spel. Alle applicaties ter wereld hebben een OK en een cancel knop, zodat je bewust moet kiezen. Dat zijn door Microsoft geïntroduceerde standaarden die overal gehanteerd worden. Hier heb je alleen maar een OK knop of het kruisje rechtsboven.

Hetzelfde als je een provincie hebt veroverd bijvoorbeeld. Ik vraag me nog steeds af of je de opbrengst daarvan wel krijgt als je op het kruisje klikt ipv OK.

Enne Thoram: het gaat hier niet om een hoop gezeur om een kleine versiering. Het gaat hier vooral om het ontbreken van een aankondiging, een onduidelijke tekst bij het inloggen, en het feit dat Inno zich er niet van bewust is hoe het spel echt gespeeld wordt (in dit geval meerdere werelden).
Van dit alles hebben we in 2014 al een aantal voorbeelden gezien, waarvan een aantal GvG-blunders voorop, en het verbeterd vooralsnog niet. Dat is de echte reden waarom mensen hier blijven 'doorzeuren'.
 

DeletedUser6959

Guest
Lekker bot gezegd. En ik ben het met de OP eens. Waarom is er niet gewoon een melding uit gegaan dat je hem maar op 1 wereld kan ontvangen? Ik heb het ding nu op Arvahall waar ik 6000 tevredenheid in de plus zit.
 

DeletedUser5986

Guest
Effe buiten het kinderachtige geblaat van n niet nader te noemen individu om.:eek:
Ik vind de Mobilth n leuk cadeautje. (216 tevredenheid op 1 square :p)
Ik vindt het niet meer dan normaal om n popup in game volledig en goed te lezen.:cool:
Dan zie je of je hem accepteert of niet. :wacko:
Iedereen weet langzamerhand dat als er iets extra komt, dat dat op de 1e open wereld waar je bent wordt aangeboden.:(
Dus als je meer werelden hebt... gewoon elke dag op de wereld openen waar je eventuele extras wilt/kunt/mag'/durft te ontvangen:ninja:
Wat ik wel vindt is dat FoE/Innogames wel iets duidelijker mag zijn in hun communicatie via dit soort popups.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vindt het niet meer dan normaal om n popup in game volledig en goed te lezen.:cool:
Dan zie je of je hem accepteert of niet. :wacko:

Dat zou ik met je eens zijn als je alleen functionele pop-ups zou krijgen, maar dat is dus niet zo. Functionle pop-ups krijg je amper. Reclame pop-ups krijg je wel en die blijven ook niet definitief weg als je ze wegklikt. Daar komt dan ook nog eens die "majesteit bug" bij. Het spel heeft er zelf voor gezorgd dat zeker door die bug je geneigd bent om iets maar gewoon weg te klikken zonder te lezen.

Overigens doet een support aanvraag wonderen en ben ik door Leones perfect geholpen.
 

DeletedUser5986

Guest
Dat zou ik met je eens zijn als je alleen functionele pop-ups zou krijgen, maar dat is dus niet zo. Functionle pop-ups krijg je amper. Reclame pop-ups krijg je wel en die blijven ook niet definitief weg als je ze wegklikt. Daar komt dan ook nog eens die "majesteit bug" bij. Het spel heeft er zelf voor gezorgd dat zeker door die bug je geneigd bent om iets maar gewoon weg te klikken zonder te lezen.

Overigens doet een support aanvraag wonderen en ben ik door Leones perfect geholpen.
Dat snap ik dan ook wel weer.
En blij dat Leones je geholpen heeft.... las hier dat andere moderatoren dit niet willen/kunnen/durven of het teveel werk is.
Leones doet t sowieso goed ...ook bij/ivm forgestats...
 

DeletedUser

Guest
Dat snap ik dan ook wel weer.
En blij dat Leones je geholpen heeft.... las hier dat andere moderatoren dit niet willen/kunnen/durven of het teveel werk is.
Leones doet t sowieso goed ...ook bij/ivm forgestats...

Dat ben ik dan weer met jou eens ;)

Het stomme is dat ik het waarschijnlijk wel gelezen had, als ik de melding op de beta niet in het duits had gekregen terwijl de verplichte taal engels is. Daardoor was ik dat hele iPad gedoe al weer zat.
 

DeletedUser5986

Guest
ik ben het dan ook met jou en de anderen eens dat Innogames eens duidelijk in taal moet zijn. Niet alleen de taal van het land gebruiken maar ook zich communicatief beter opstellen. natuurlijk zijn er foutjes,...we blijven mensen tenslotte, maar het is tegenwoordig een te vaak voorkomend probleem geworden. berichten zijn onduidelijk, of in andere talen.

@ Innogames; onthoudt 1 ding, maar 35% statistisch (DU 32%, BE47&, NL62%, EN 12%)van een bevolking spreekt goed genoeg andere talen om deze te begrijpen, maar als de berichten dan ook nog eens onduidelijk, incompleet of in tegenspraak zijn of lijken te zijn, dan begrijpt men dit niet meer en legt t naast zich neer.
Ook wordt alles langer dan op 1 A5 past als teveel gezien, en luie mensen trekken zich terug.
Kijk of jullie daar iets aan kunnen doen.
 

FantasyFan

Actief lid
Dat snap ik dan ook wel weer.
En blij dat Leones je geholpen heeft.... las hier dat andere moderatoren dit niet willen/kunnen/durven of het teveel werk is.
Leones doet t sowieso goed ...ook bij/ivm forgestats...

Er zit geen verschil tussen mods in wat we wel en niet doen. Zoals al is gezegd;

De Mobilith zal maar één keer vergeven worden per spelaccount. Wanneer je deze op de ene spelwereld hebt ontvangen krijg je deze helaas niet meer op een andere aangeboden.

Dat houdt dus ook in dat als mensen de mobilith op geen van de werelden gehad hebben, we die wel alsnog geven, indien gevraagd, en enkel op één wereld. En dat we dus niet mobiliths tussen werelden gaan verplaatsen enkel omdat iemand hem liever op een andere wereld had willen hebben, dat is geen kwestie van niet willen, maar gewoon niet haalbaar om te doen.
 

DeletedUser5820

Guest
Inno had gewoon die melding moeten geven want nu zitten we te discusseren over nix. Het is wel iets maar net nix. Het is het niet waard om er een topic over aan te maken maar aangezien Inno niet sportief is om die melding gewoon niet te plaatsen. :mad: Ik heb hem op Brisgard gehad, waar ik ook op speel, maar aangezien het niet bij iedereen helemaal goed is gegaan trekt dit mijn aandacht wel aan. Door al die kleine foutjes word dit hele forum volgepropt met onzinnige rommel dat eigenlijk niet had gehoeven. :wacko:
 
Bovenaan