missie opdrachten

DeletedUser4000

Guest
waarom in godsnaam hebben jullie eigenlijk die opdrachten ingevoerd die men niet kan overslaan... ik zit telkens weer mannetjes die ik eerder had aangemaakt weer te verkopen omdat een 1 of andere achterlijke missie die je niet kan overslaan wil dat je dit doet, en ook vanavond weer.. ''bezit 2 academies en 2 bibliotheken en verzamel 60k voorraden'' ik hoef niet nog meer van die gebouwen ik wil ze ook niet maar ik moet ze hebben anders kan ik niet doorgaan naar een andere missie... heb tot nu toe iets van 4 missies gehad die nog een beetje normaal waren.

zorg er gewoon voor dat je alle missies kan en mag overslaan als die je niet zinnen, dat ik dan even wat extra goederen misloop.. helemaal niet erg zolang ik maar gewoon mijn dorpje kan inrichten zoals IK dat wil en niet gedwongen worden om iets neer te planten wat IK NIET IN MIJN DORPJE WIL...
 

DeletedUser1072

Guest
wie zegt dat je de missies moet doen?

zelf al zijn ze verplicht, jij bepaald of je ze doet of niet

zo heb ik iig gespeeld tot het eind, toen ik daar kwam ging ik die missies gewoon doen zodat ik nog wat te doen had
 
Missies zijn idd soms waardeloos. Ik ben nu in mijn ontwikkeling ongeveer op driekwart van de hoge middeleeuwen. Nu moet ik ineens waterreservoirs gaan onderzoeken. Die zit notabene op de helft van de late middeleeuwen. Oftewel ik moet nog 330 forgepunten bijeen halen om daar te komen. Kost dus 14 dagen.
 

DeletedUser

Guest
Missies zijn idd soms waardeloos. Ik ben nu in mijn ontwikkeling ongeveer op driekwart van de hoge middeleeuwen. Nu moet ik ineens waterreservoirs gaan onderzoeken. Die zit notabene op de helft van de late middeleeuwen. Oftewel ik moet nog 330 forgepunten bijeen halen om daar te komen. Kost dus 14 dagen.

dan heb je waarschijnlijk een hoop dingen overgeslagen , de missies lopen redelijk met je onderzoeken mee
 

DeletedUser1701

Guest
Je bent niet verplicht missies te doen. Enkel als je wil verder gaan naar een volgende missie moet je ze inderdaad afsluiten. Sommige missies zijn moeilijker om te halen en vrij irritant, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel.
 

DeletedUser4541

Guest
Ja ik had dus dat ik sneller groeide dan mijn missies liepen. Dus dat je net 2 huizen heb gebouwd en de volgende missie is, bouw 2 huizen..
 

DeletedUser1869

Guest
Daarom vind ik missies waarin gevraagd wordt om iets te bezitten beter dan iets nieuw te bouwen, soms heb je het betreffende gebouw allang staan en heb je niet nog eentje nodig. Ik kreeg in het koloniale tijdperk nog missies waarin gevraagd werd om huizen uit de late middeleeuwen te bouwen, ja ik was juist bezig die allemaal te vervangen door hun koloniaal equivalenten.
 
Bovenaan