Missie na 3x weigeren definitief

herhalings quest aan eind tijd naast overslaan of accepteren ook de optie verwijderen


  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Aan het einde van een tijdperk kom je in een serie van terugkerende missies terecht. Een aantal daarvan blijf je doen en een aantal sla je altijd over. Het zou prettig zijn als die na 3x overslaan niet meer terugkeren. Je slaat ze over met een reden en bent echt niet van plan die ooit nog te gaan doen, dus maak het na 3 keer overslaan definitief.
 

DeletedUser6867

Guest
Aan het einde van een tijdperk kom je in een serie van terugkerende missies terecht. Een aantal daarvan blijf je doen en een aantal sla je altijd over. Het zou prettig zijn als die na 3x overslaan niet meer terugkeren. Je slaat ze over met een reden en bent echt niet van plan die ooit nog te gaan doen, dus maak het na 3 keer overslaan definitief.

Ik irriteerde mezelf hier ook al over.
Wilde dit ook als idee laten invoeren dus ik stem zeker voor :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee, alleen waar ik dan op loop, stel je hebt meerdere dagen niet de munten en voorraden om een van de missies te betalen, en je weigert deze meerdere malen ben je deze kwijt, ookal wil je deze misschien later wel weer hebben.
Hoe zou je dat doen zonder teveel opties?
 

DeletedUser6867

Guest
Leuk idee, alleen waar ik dan op loop, stel je hebt meerdere dagen niet de munten en voorraden om een van de missies te betalen, en je weigert deze meerdere malen ben je deze kwijt, ookal wil je deze misschien later wel weer hebben.
Hoe zou je dat doen zonder teveel opties?

Niet weigeren en wachten tot de voorraden beschikbaar zijn :)
Ik doe momenteel de 500K munten en voorraden quest gemiddeld elke dag 1 soms 2 keer
De munten en voorraden quest is 140K munten en 110K voorraden :)
Die kan je makkelijk halen als je 3 non stop questen hebt lopen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is voor jou gemakkelijk te doen, maar ik heb vooral bij nieuwe huisjes in eerdere era's niet altijd de kans om deze te doen, op Dinegu moet ik nu even goed sparen voor huisjes, anders kan ik die niet snel zetten wat ik wel wil.
Daar doe ik hem momenteel niet maar later wil ik die missie weer doen

En wachten is zonde, want dan zou ik nu heel wat moeten laten lopen, omdat ik de opdracht verzamelen wel wil uitvoeren.
Dus helaas nog geen oplossing voor iedereen.
 

DeletedUser6867

Guest
Dat is voor jou gemakkelijk te doen, maar ik heb vooral bij nieuwe huisjes in eerdere era's niet altijd de kans om deze te doen, op Dinegu moet ik nu even goed sparen voor huisjes, anders kan ik die niet snel zetten wat ik wel wil.
Daar doe ik hem momenteel niet maar later wil ik die missie weer doen

En wachten is zonde, want dan zou ik nu heel wat moeten laten lopen, omdat ik de opdracht verzamelen wel wil uitvoeren.
Dus helaas nog geen oplossing voor iedereen.


Maar de herhalings missies lopen altijd pas aan einde van tijdperk dan heb je er nonstop 3 lopen :)
Ik doe de munten en voorraad questen en de Forge punten en skip steeds verzamel 5 van die blablabla
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vanaf het begin van een tijdperk de missies verzamel zoveel en betaal zoveel, en deze lopen dus het hele tijdperk door.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik heb vanaf het begin van een tijdperk de missies verzamel zoveel en betaal zoveel, en deze lopen dus het hele tijdperk door.

normaal heb je een missie reeks voor de Continenten kaart, 1 voor de tech tree en 1 voor de algemene verhaallijn die steeds verdergaat als je een nieuwe tijdperk in komt of verder komt op de kaart etc etc.


Je krijgt de Non stop quest reeks van de Continenten kaart pas als alle missies afgelopen zijn met de kaart.
Tech tree Questen zijn op basis van afgeronde techs dus daar kan die al eerder komen.
Zelfde geld voor het main verhaallijn quest die heeft bepaalde factoren.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er toch echt 2, en geen 3 zoals jij beschrijft, dit is in latere era's.
Ik heb nu 1 verhaallijn, en 1 die zich constant herhaalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vanaf het begin van een tijdperk de missies verzamel zoveel en betaal zoveel, en deze lopen dus het hele tijdperk door.

Juist, maar dat zijn dus niet de herhalingsmissies die je krijgt als je alles al gedaan hebt. Als je klaar bent met techtree en continentenkaart krijg je 7 missies die zich blijven herhalen. Die moet je gewoon definitief kunnen overslaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou dan zeggen wanneer je een missie overslaat, dat je de vraag krijgt of je de missie wilt verwijderen, of dat je hem wilt overslaan.
Dat een idee ?
 

DeletedUser5820

Guest
Ik zou dan zeggen wanneer je een missie overslaat, dat je de vraag krijgt of je de missie wilt verwijderen, of dat je hem wilt overslaan.
Dat een idee ?

Daar wordt je ook helemaal gek van alles dubbel te klikken. :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Maar dan is het 1malig die je wilt overslaan & verwijderen, daarna valt het mee. is dus een keer wat meer klikken, en daarna heb je t gehele ''probleem'' opgelost.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou dan zeggen wanneer je een missie overslaat, dat je de vraag krijgt of je de missie wilt verwijderen, of dat je hem wilt overslaan.
Dat een idee ?

Ja. Dan kan je hem ook nog er in houden en pas later verwijderen.
 

DeletedUser5428

Guest
Ik vind dit geen goed idee. Ik heb wel 3 vaste missies die ik doe. Maar soms doe ik de "kopen" missie tientallen keren achtereen, en dat zou er 1 van de andere verdwijnen? Of als je de "kopen" missie een paar keer overslaat wegens niet genoeg voorraden, dat zou je die ook kwijt zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit geen goed idee. Ik heb wel 3 vaste missies die ik doe. Maar soms doe ik de "kopen" missie tientallen keren achtereen, en dat zou er 1 van de andere verdwijnen? Of als je de "kopen" missie een paar keer overslaat wegens niet genoeg voorraden, dat zou je die ook kwijt zijn?

Kijk even naar de aanvulling van tigertjeuh.
 
Bovenaan