Geen Reproductie Missende gebouwen

DeletedUser5968

Guest
geen last van, maar dat ziet er uit als een flash issue, heb je je flash al geupgrade naar nieuwste versie? of je grafische kaart driver?
 

DeletedUser5968

Guest
zo te zien zit je op een laptop. Echter staat dit los van je probleem.

Er kunnen echter wel meerdere 'oorzaken' zijn. Je geeft aan dat het een nieuwe computer betreft. Heb je al een schijfopruiming gedaan voor cache legen ? dit kan via de windows schijfopruiming tool. of download CCleaner (makkelijker). Eveneens kan je kijken of een andere browser ook helpt. Chrome is voor meeste gebruikers een stabielere browser.
Aanvullend kan je kijken bij je fabrikant (windows updates) of je nog een update hebt voor je grafische kaart.
 

daan1

Lid
Op deze computer staat C Cleaner. een heel goed programma.
Chrome kan ik wel eens proberen . Nu heb ik nog de oude internet explorer.
bedankt voor je hulp.
 
Gebeurt geregeld hier, vooral als ik op Chrome speel. Zowel met m'n eigen stad als bij buren / vrienden. Volgens mij is het een issue met volgelopen geheugen, als ik niet refresh als het gebeurt is een vastloper niet ver weg.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog mensen met deze problemen? Anders kan deze wat mij betreft gesloten worden.
 

DeletedUser

Guest
Nee, Sl8yer dacht even dat het opgelost was, maar toen bleek dat het toch niet zo was. Ik begrijp hieruit dat bij jou het probleem ook nog steeds aanwezig is.
 

DeletedUser

Guest
Nee, Sl8yer dacht even dat het opgelost was, maar toen bleek dat het toch niet zo was. Ik begrijp hieruit dat bij jou het probleem ook nog steeds aanwezig is.

Dat ging ergens anders over. Heeft de moderatorstress je nu al te pakken? ;)
 
Locale opslag staat al eeuwen op onbeperkt, software is up-to-date en ik schoon m'n systeem regelmatig op. En even refreshen of de cache leeggooien lost het probleem weer op. Het grappige is dat je wel gewoon kan m/o'en, er verschijnen wel sterretjes en een mouse-over geeft ook de info van het gebouw dat je niet ziet.
 

DeletedUser7203

Guest
Dit gebeurt me dagelijks.
Sterker nog als die iemands stadt dan eindelijk heeft geladen kan ik zijn stadt niet slepen lol.
dan moet ik eerst de muis op de knop terug keren naar stadt keren en dan een kan het ineens wel :p
heb er een trucje opgevonden maar irri als wat..

Als muis niet op terug naar stadt plaats gebeurt niks nada noppes.
 

ThaMartin

Actief lid
Locale opslag staat al eeuwen op onbeperkt, software is up-to-date en ik schoon m'n systeem regelmatig op. En even refreshen of de cache leeggooien lost het probleem weer op. Het grappige is dat je wel gewoon kan m/o'en, er verschijnen wel sterretjes en een mouse-over geeft ook de info van het gebouw dat je niet ziet.

@daan1 (en de anderen die hier last van hebben): Helpt voor jullie het verwijderen van het cachegeheugen ook om dit probleem op te lossen?
 

ThaMartin

Actief lid
@daan1 (en de anderen die hier last van hebben): Helpt voor jullie het verwijderen van het cachegeheugen ook om dit probleem op te lossen?

Zou hier nog antwoord op gegeven kunnen worden? Anders moeten we het topic archiveren en dat doe ik het liefst alleen als we ook echt zekerheid hebben.
 

NormaJeane

Actief lid
Sinds vanavond heb ik hetzelfde probje - enkel op Dinegu. Ik speel de andere NL werelden ook en heb er daar (nog) geen last van. Refresh helpt.

1.54.31990 (30.06.2015 10:51), NormaJeane (9256), nl4, nl_NL, MAC 18,0,0,203, Mac OS 10.10.3, Firefox/39.0, 1693x946, OpenGL (336 MB VRAM)

EDIT: het valt me zojuist overigens op dat Dinegu sowieso een stuk langzamer is met bijv. berichten etc. dan de andere NL-werelden.
 
Laatst bewerkt:

ThaMartin

Actief lid
Vooralsnog kunnen we dit probleem niet reproduceren, maar het lijkt op een vol cache-geheugen. Miepie in Wonderland gaf al aan dat het legen van het cache-geheugen vaak het probleem oplost en op mijn vraag hierboven hebben ik verder geen inhoudelijk antwoord meer gekregen, dus ik zal dit topic nu archiveren als "niet reproduceerbaar". Mocht het legen van het cachegeheugen het probleem niet verhelpen, laat het hier dan gerust weten. Ik laat het topic open voor verdere reacties :)
 
Bovenaan